گوشی تاشدنی ال‌جی در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی می‌شود

هر روز خبرهای جذاب‌تری از نمایشگاه MWC 2019 اسفندماه می‌شنویم. به گفته منابعی آگاه از کره شمالی گوشی تاشدنی ال‌جی قرار است در این نمایشگاه رونمایی شود.

0

نمایشگاه MWC 2019 بی‌شک جذاب‌ترین رویداد سالانه برای علاقمندان به گوشی‌های هوشمند است. شیائومی و سونی تاکنون حضور خود در این رویداد را تأیید کرده‌اند و حالا به نقل از منابع کره‌ای ال‌جی هم دست پر به بارسلون خواهد آمد. گوشی تاشدنی ال‌جی محصولی است که این شرکت در MWC معرفی خواهد کرد.

قبل از این‌که بیش از این هیجان‌زده شوید باید بگوییم گوشی تاشدنی ال‌جی مشابه FlexPai یا گوشی تاشدنی سامسونگ نیست و در آن خبری از صفحه‌نمایش تاشدنی نخواهد بود. در عوض به گفته منابع کره‌ای این گوشی ساختاری مشابه گوشی ZTE Axon M خواهد داشت اما حاشیه‌های آن باریک‌تر بوده تا وقتی آن را باز می‌کنید یک صفحه‌نمایش کامل جلوی رویتان باشد.

ZTE Axon M

دلیل اصلی این تصمیم ال‌جی پایین نگه داشتن قیمت است. گفته می‌شود گوشی تاشدنی ال‌جی قیمتی حدود ۹۰۰ دلار خواهد داشت درحالی‌که گوشی‌های با صفحه‌نمایش تاشدنی مثل گوشی Galaxy Fold سامسونگ قیمتی حداقل معادل ۱۵۰۰ دلار خواهند داشت.

یکی از مدیران ال‌جی هم در نمایشگاه CES اوایل این‌ماه گفته بود ال‌جی قصد دارد گوشی‌های با شکل‌وشمایل متفاوت را امتحان کند. به گفته منابع آگاه این گوشی همچنین از ورودی بدون لمس پشتیبانی می‌کند به این معنا که می‌توانید با جسچرهای حرکتی با فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی‌متری نیز با گوشی تعامل کنید. این قابلیت علاوه بر گوشی تاشدنی ال‌جی به سری G و V نیز خواهد آمد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.