ساعت هوشمند Withings Move ECG با قابلیت الکتروکاردیوگرام به جنگ اپل واچ می‌رود

شرکت Withings امروز چندین مورد از ابزار پوشیدنی خود را در CES معرفی کرد و این میان ساعت هوشمند این شرکت می‌درخشید.

0

شرکت Withings مدتی است که در زمینه ابزار پوشیدنی فعالیت دارد. در این میان ساعت هوشمند Move ECG هم معرفی شد. این ساعت بخشی جدید از خط تولید Movie است. این ساعت قابلیت‌های عجیب و جذابی دارد. یکی از این قابلیت‌ها امکان ثبت الکترودیاگرام (EKG) است. همچنین عمر باتری این محصول 12 ماه خواهد بود.

ساعت هوشمند Move ECG توانایی‌های فراوانی دارد و می‌تواند  نوار قلب شما را اندازه‌گیری کند. این ساعت سه الکترود برای اندازه‌گیری دارد؛ دو الکترود داخل قسمت پشتی و یک الکترود درون حاشیه ساعت قرار گرفته است. کاربران امکان این را دارند که هر طرف حاشیه دستگاه را لمس کنند و دستگاه پس از اندازه‌گیری می‌لرزد. تمامی اطلاعات هم وارد اپلیکیشن Health Mate خواهد شد.

قابلیت EKG ساعت هوشمند Move ECG در حال حاضر به دنبال جذب مجوز FDA است. هرچند برای فروش محصول نیازی به این مجوز نیست اما اگر این ساعت موفق به کسب مجوز شود، برای بازاریابی آن وجهه خوبی خواهد داشت و برند Withings به عنوان یک برند مطمئن سلامت توانایی فعالیت خواهد داشت.

با این حال FDA همیشه تاکید می‌کند که دستگاه‌های هوشمند این چنینی، توانایی جایگزینی روش‌های مورد تایید سلامت را ندارند. این بدین معنا است که هر چقدر هم ساعت هوشمند شما قوی باشد، نباید آن را جایگیزین تست‌های دقیق پزشکی کنید.

این ساعت هوشمند، درجه فعالیت کاربر را بر اساس اطلاعات GPS اندازه‌گیری می‌کند و همچنین خواب شما را هم مانیتور خواهد کرد. این شرکت همچنین یک نسخه ارزان‌تر به نام Move را به فروش می‌رساند. تنها تفاوت نبود قابلیت الکتروکاردیوگرام در نسخه معمولی است.

نسخه ارزان‌قیمت که با نام Move خالی عرضه می‌شود، 69 دلار قیمت دارد و باتری آن تا 18 ماه عمر خواهد داشت. می‌توانید این محصول را در 5 رنگ مختلف خریداری کنید. ساعت هوشمند Move ECG هم کمی گران‌تر خواهد بود و 129 دلار قیمت دارد.

همچنین شرکت Withings محصولات سلامتی مختلفی را در اختیار دارد. این شرکت یک محصول برای اندازه‌گیری فشار خون با نام BPM Core عرضه خواهد کرد. این محصول یک تیوب فلزی است که می‌توانید فشار خون و ضربان قلب را اندازه‌گیری کند.

این محصول همانند یک فشارسنج در مطب دکتر عمل خواهد کرد و اطلاعات فراوانی از این طریق به شما ارائه خواهد شد. این محصول هم با قیمت 249 دلار در سه ماهه دوم سال عرضه می‌شود.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.