اپ‌نت: مسابقات پرهیجان موتورسواری در Trials Frontier

اگر از علاقمندان بازی‌های موتورسواری باشید حتما بازی Trials Frontier برایتان بسیار جذاب و مهیج خواهد بود. این بازی سرگرم‌کننده توسط استودیوی مشهور Ubisoft برای اندروید و iOS عرضه شده است.

0

موتورسواری یکی از مهیج‌ترین رشته‌های ورزشی است که بسیار هم خطرناک بوده و هرکسی از عهده آن برنمی‌آید مگر در دنیای مجازی. در بازی Trials Frontier شاهد یک مسابقه هیجان‌انگیز و زیبا خواهید بود که در آن به انجام کارهایی که شاید در دنیای واقعی نمی‌توانید تجربه کنید دست می‌زنید. طی مراحل مختلفی که برایتان طراحی شده به مسابقه پرداخته و از موانع و مسیرهای متفاوتی عبور خواهید کرد که در هر کدامشان چالشی قرار داده شده. شما با پشت سر گذاشتن هر مرحله سکه و جایزه دریافت خواهید کرد تا در ادامه برای ارتقای سطح بازی بتوانید خرج کنید.

در ابتدا حتما برایتان عبور از مراحل دشوار باشد اما با تلاش و ادامه بازی می‌توانید کنترل موتورسیکلتتان را به‌دست بگیرید. در سمت چپ پایین تصویر کنترل‌های لمسی برای جلو و عقب رفتن و در سمت راست برای گاز و ترمز  و همچنین جلو یا عقب بردن وزن وجود دارد. یکی از قسمت‌های مهیج بازی انجام حرکات آکروباتیک با موتور است که با در دست گرفتن و هدایت همین کنترل‌ها می‌توانید انجام دهید. این بازی در بخش آنلاین شما را به رقابت‌های جهانی با رقبای واقعی می‌برد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.