حالا می‌توانید آیتم‌های پولی داخل اپلیکیشن‌های اپ استور را به دوستانتان هدیه کنید

اپل تصمیم گرفته که سیاست‌های مربوط به هدیه دادن اپلیکیشن‌ها را تغییر دهد و فرصت‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

0

پیش از این می‌توانستید خود اپلیکیشن‌های اپ استور را به دوستان و آشنایان خود هدیه دهید. اما طبق گزارش MacRumors از این پس می‌توانید خریدهای داخل اپلیکیشن را هم هدیه دهید. یعنی اگر یکی از اپلیکیشن‌های اپ استور را دانلود کرده باشید، می‌توانید گزینه‌هایی مانند سکه‌های داخل اپلیکیشن یا گزینه‌های پولی را هدیه دهید.

این گزارش بر اساس آخرین نکات اضافه شده به روش کاری اپ استور تهیه شده است. این نکات پیش از این بدین ترتیب بود:

اپل به صورت مستقیم یا غیرمستقیم امکان هدیه دادن گزینه‌های پولی داخل اپلیکیشن‌ها اپ استور را فراهم نمی‌کند.

اما حالا این گزینه تغییر کرده و این نکته بدین شکل بیان شده است:

اپلیکیشن‌ها توانایی فعال کردن قابلیتی را دارند که کاربران می‌توانند از طریق این قابلیت گزینه‌های پولی داخل اپلیکیشن را به دیگران هدیه دهند. کاربران می‌توانند اعتبار این گزینه‌ها را تنها در داخل اپلیکیشن مربوطه کسب کنند و اعتباری از استور به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت.

برخی بازی‌ها مانند PUBG و Fortnite رایگان هستند، اما درآمد آن‌ها از طریق امکانات و گزینه‌های اضافی داخل بازی است. به همین خاطر اپل می‌تواند با این گزینه بیش از پیش درآمد کسب کند.

فعلا مشخص نیست که اپل چگونه می‌تواند این قابلیت جدید را اجرایی کند. اگر قصد هدیه دادن یک اپلیکیشن پولی را داشته باشید، می‌توانید از طریق اپ استور، روی گزینه سه نقطه کلیک کنید. گزینه Gift App برای شما نمایش داده می‌شود و از این طریق امکان هدیه دادن را دارید. اما همچنان گزینه‌ای برای هدیه دادن محصولات داخل اپلیکیشن ایجاد نشده است و احتمالا باید کمی بیشتر صبر کنید.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.