شایعه: گلکسی اس 10 هم به شارژ معکوس بی‌سیم مجهز خواهد بود

هر روز به معرفی گلکسی اس 10 نزدیک‌تر می‌شویم و اطلاعات بیشتری از این محصول را کسب می‌کنیم. بر اساس دانسته‌های فعلی با گوشی قوی و جذابی روبرو خواهیم بود و شاید این گوشی دارای شارژ معکوس بی‌سیم باشد.

0

چند روز پیش خبری مبنی بر قیمت گلکسی اس 10 منتشر شد. قیمت فروش این محصول در بریتانیا مشخص شده بود و احتمالا شاهد قیمت 800 پوندی این محصول در بریتانیا باشیم. در کنار لیست قیمت این محصول، متوجه شدیم که شاید قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم در گلکسی اس 10 وجود داشته باشد.

قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم در حال حاضر بر روی هواوی میت 20 پرو قرار گرفته است. حالا یک منبع مستقل جدید هم تایید کرده که سامسونگ به دنبال این قابلیت است و در آخرین پرچمدار خود از این قابلیت جذاب استفاده خواهد کرد.

بر اساس اخبار افشا شده جدید، قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم در تمامی سه محصول جدید خانواده گلکسی اس 10 حاضر خواهد بود. اگر هر کدام از سه گوشی جدید سامسونگ را خریداری کنید، می‌توانید به این قابلیت دسترسی داشته باشید. این قابلیت حتی در نسخه لایت گلکسی اس 10 هم وجود دارد و نام آن Powershare خواهد بود. با این حال میزان کارایی این قابلیت هنوز مورد بحث و سوال است. سیستم شارژ بی‌سیم کارایی چندانی ندارد و کند است. حالا شارژ کردن یک دستگاه دیگر با دستگاه فعلی شما می‌تواند ناکارآمدتر باشد.

ممکن است که سامسونگ شانس بهتری نسبت به هواوی داشته باشد و در زمینه مهندسی این قابلیت بهتر عمل کرده باشد. شارژ معکوس هواوی عملکرد چندان خوبی نداشت. اما ممکن است سامسونگ با طراحی و سخت‌افزار بهتر، این قابلیت را کارآمدتر کند. باید منتظر ماند و دید که واقعا این یک قابلیت خوب است یا تنها تبدیل به یک حقه بازاریابی دیگر خواهد شد.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.