اپ‌نت: گالری ساده، سبک و سریع اندروید Simplest Gallery

با استفاده از اپلیکیشن Simplest Gallery به راحتی و در محیطی ساده به تمامی تصاویر و فایل‌های ویدئویی موجود در گالری دسترسی آسان‌تری داشته باشید. این اپ توسط Sory Apps برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی و به بازار ارائه شده است.

0

اگر می‌خواهید تمامی تصاویر و ویدئوهایتان را باهم مشاهده کنید می‌توانید از Simplest Gallery استفاده نمایید. در محیطی زیبا می‌توانید فایل‌های مختلف موجود در دستگاهتان را با هر فرمتی که دارند ببینید و هرکدام را به انتخاب خودتان مشاهده نمایید. فایل های ویدئویی را به سادگی و با کیفیت بالا باز کرده و از تماشای آن لذت ببرید. این اپ از تمامی نسخه‌های قدیمی و جدید اندروید نیز پشتیبانی می‌کند.

از مواردی که در این اپ بسیار مورد توجه قرار گرفته دسترسی سریع و ساده به فایل‌های موردنظر است که تنها با یک اشاره و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد. در ادامه می‌بینید که برای استفاده از این اپ نیازی به دسترسی به اینترنت نداشته و در نتیجه می‌توانید از امنیت اطلاعاتتان اطمینان کامل داشته باشید. از طریق همین اپ به سادگی هر فایلی که بخواهید را در هر صفحه‌ای به اشتراک گذاشته و یا در همان فضا به‌طور کلی از حافظه دستگاهتان پاک نمایید.

ویژگی اصلی این اپلیکیشن حجم پایین و عملکرد عالی حتی با ضعیف‌ترین گوشی‌های اندرویدی است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.