هواوی میت 20 درصدر بنچمارک AnTuTu برای این ماه قرار گرفت

به‌تازگی شرکت انتوتو سازنده اپلیکیشن بنچمارک محبوب موبایلی لیست قوی‌ترین گوشی‌های ماه را منتشر کرده است. در این لیست سری میت 20 هواوی درصدر قرار گرفته‌اند.

2

کاربران هنوز هم از بنچمارک‌ها برای سنجش کیفیت گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند اما بنچمارک تنها یک نقطه آغاز برای آن‌ها است و تمام قضاوت خود را روی آن قرار نمی‌دهند. البته شرکت‌های تولیدکننده گوشی هم دوست دارند هر بار آن را به رخ حریفان خود بکشند تا به پرستیژ محصول خود بیافزایند و در نهایت فروش آن را افزایش دهند. یکی از شرکت‌هایی که تاکید زیادی روی این قضیه دارد هواوی است و دلیل واضحی هم دارد چون هر سه مدل گوشی‌های میت 20 این شرکت در صدر رده‌بندی ماه نوامبر بنچمارک AnTuTu قرار گرفته‌اند. البته شرایط شاید همانگونه که به نظر می‌رسد نباشد.

اولین مورد قابل بحث این است که امتیازات این بنچمارک بر اساس امتیازات به ثبت رسیده از سوی کاربران درج شده است به همین خاطر این امتیازات از طرف نرم‌افزارهایی است که روی گوشی‌های هوشمند نصب می‌شوند. از طرفی دیگر این بنچمارک متعلق به ماه نوامبر بوده و غیبت سایر گوشی‌ها با دلیلی موجه ارائه نشده است.

هر سه گوشی برتر بنچمارک متعلق به خانواده هواوی میت 20 بوده و همه آن‌ها از چیپست کیرین 980 استفاده می‌کنند که توانسته به خوبی اسنپ‌دراگون 845 را از میدان به در کند. البته جدا از بحث بنچمارک گوشی‌های هوشمند سری میت 20 و علی‌الخصوص مدل میت 20 پرو بارها خود را ثابت کرده‌اند. پس اگر بودجه لازم را در اختیار دارید و می‌خواهید گوشی خریداری کنید، شک نکنید که در صورت خرید یکی از این مدل‌ها از خرید خود پشیمان نخواهید شد. نظر شما در مورد بنچمارک منتشر شده چیست؟

منبع Slash Gear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سجاد می‌گوید

    من همینقدر بودجه دارم که بتونم از پشت ویترین مغازه ها نگاش کنم…

    1. پریسا می‌گوید

      از پشت ویترین مغازه هم نمی تونی نگاه کنی چون بعد اینهمه مدت که از عرضه این گوشی میگذره هنوز به وارد ایران نشده و فقط چند تا شرکت اونو از چین وارد می کنن