گوشی Vivo NEX Dual Display با دو صفحه‌نمایش و سه دوربین از راه رسید

شرکت چینی ویوو به تازگی از گوشی جدیدی تحت عنوان Vivo NEX Dual Display رونمایی کرده که از دو نمایشگر همیشه فعال بهره برده، با این حال فاقد دوربین سلفی است.

0

همان‌طور که به وضوح می‌توان از نام Vivo NEX Dual Display حدس زد، با مدلی مجهز به دو نمایشگر روبه‌رو هستیم که یکی در قاب جلویی و دیگری در قاب پشتی تعبیه شده است.

مشابه این نوع طراحی را پیش‌تر در گوشی نوبیا ایکس با دو صفحه‌نمایش و دو حسگر اثر انگشت نیز مشاهده کرده‌ایم. به هر حال پرچم‌دار جدید شرکت ویوو از نمایشگری 6.39 اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر فول اچ‎دی پلاس با نسبت 19 به 5 به 9 بهره برده که 91.7 درصد قاب جلویی را پوشش داده است.

Vivo NEX Dual Display

اما در قاب پشتی نیز از پنلی 5.49 اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن فول اچ‎دی و نسبت تصویر 16 به 9 استفاده شده است. برخلاف نوبیا ایکس، هر دو نمایشگر گوشی جدید ویوو قابلیت فعال شدن به صورت هم زمان را دارند.

Vivo NEX Dual Display در سینه میزان تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 845 به همراه 10 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. همان‌طور که گفته شد، پرچم‌دار جدید ویوو فاقد دوربین سلفی بوده، با این حال در قاب پشتی میزبان 3 دوربین است. بدین ترتیب سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز به لرزش گیر اپتیکال و f/1.79 بوده و از دوربین 2 مگاپیکسلی به عنوان سنسور سنجش عمق استفاده میشود.

اما دوربین سومی هم از نوع ToF با قابلیت اسکن سه بعدی در کار است که می‌توان از آن در جهت تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی استفاده کرد.. از آنجا که کاربران در قاب پشتی هم به نمایشگر دسترسی دارند، خواهند توانست از دوربین‌های مذکور برای ثبت تصاویر سلفی نیز استفاده کنند.

Vivo NEX Dual Display

نکته قابل توجه آنکه اگر فرد تمایلی به استفاده از سیستم تشخیص چهره Vivo NEX Dual Display نداشته باشد، قادر به استفاده از سنسور اثر انگشت یکپارچه شده با نمایشگر اصلی برای باز کردن قفل دستگاه است. صفحه‌نمایش پشتی همچنین می‌تواند برای برخی بازی‌ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

از دیگر ویژگی‌های پرچم‌دار Vivo NEX Dual Display شرکت ویوو که از پایان ماه جاری با قیمت 720 دلار قابل پیش خرید است، می‌توان به قدرت گرفتن از اندروید 9 پای، باتری 3,500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 10V/2.25A و رابط کاربری OS 4.5 اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.