هواوی از گوشی Enjoy 9 با تراشه اسنپ‌دراگون و بدون سنسور اثر انگشت رونمایی کرد

هرچند هواوی در اغلب گوشی‌های هوشمند خود از تراشه‌های سری Kirin استفاده می‌کند، با این حال به تازگی از گوشی مقرون به صرفه‌ای با نام Enjoy 9 رونمایی کرده که در سینه میزبان تراشه اسنپ‌دراگون 450 است.

0

گوشی Enjoy 9 درواقع نسخه ارزان قیمت Enjoy 9 Plus است که فروش آن از ماه گذشته در بازار هند آغاز شده است. از آنجا که انجوی 9 یک گوشی مقرون به صرفه محسوب شده و فاقد هرگونه ویژگی منحصر به فردی است، بدون هیچ مقدمه‌ای به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت.

بر این اساس Enjoy 9 از نمایشگری 6.2 اینچی LCD با وضوح تصویر اچ‎دی بهره برده که در بالا آن یک بریدگی قطره‌ای شکل تعبیه شده است. در این ناچ شاهد استفاده از سنسوری 8 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0 استفاده شده که در آن واحد نقش سنسور تشخیص چهره را هم بازی میکند.

همچنین دوربین دوگانه‌ای متشکل از سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 بر روی قاب پشتی آن جای گرفته‌اند. همان‌طور که گفته شد، هواوی برخلاف معمول در این گوشی مقرون به صرفه از تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون 450 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی استفاده کرده است.

البته مدل دیگری با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی هم قابل سفارش است. نکته قابل توجه آنکه برخلاف گوشی‌های هوشمند امروزی، Enjoy 9 فاقد سنسور اثر انگشت بوده و سیستم تشخیص چهره تنها روش بیومتریک احراز هویت تعبیه شده در این محصول است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی Enjoy 9 که از فردا در رنگ‎های مشکی، بنفش، قرمز و آبی راهی بازار خواهد شد، می‌توان به باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، درگاه یواس‌بی_سی و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 8.1 اوریو اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.