اپ‌نت: مسدودکننده تبلیغات برای مرورگر سامسونگ AdClear Ad blocker

تبلیغات مزاحم مشکلی بوده که همه با آن روبرو شده‌اند و از آن به شدت ناراضی‌اند. این مشکل را با دانلود و نصب اپلیکیشن AdClear Ad blocker به راحتی حل نمایید. این اپ اندرویدی مخصوص کاربران گوشی‌های اندرویدی سامسونگ توسعه داده شده است.

0

در هنگام گشت و گذار در اینترنت و باز کردن صفحات مختلف حتما با صفحات تبلیغاتی که بدون دخالت شما باز می‌شوند روبرو شده‌اید و گاهی با ورود به صفحه‌ای ناگهان یک صفحه دیگر یا حتی یک گروه تلگرامی باز می‌شود! باز شدن این صفحات علاوه بر این‌که وقت شمارا می‌گیرند می‌توانند از حجم ترافیک‌تان هم کم کنند. اگر از مرورگر سامسونگ استفاده می‌کنید برای رفع این پیام‌های مزاحم تبلیغاتی AdClear را نصب کرده تا تمامی اپ‌های ارتباطی متصل به نت را پشتیبانی کند و پیام‌های تبلیغاتی را نیز مسدود نماید.

همزمان با بازشدن مرورگر سامسونگ AdClear فعالیت خود را شروع کرده و به مسدودسازی تمامی تبلیغات می‌پردازد. این اپ حتی توانایی این را دارد که تبلیغات رمزنگاری شده را نیز ببندد. تمامی پیام‌های مسدود شده را به‌صورت لیست درآورده و ذخیره می‌کند. می‌توانید از این اپ در دستگاه‌هایی که روت نشده‌اند استفاده کنید اما در دستگاه‌های روت شده عملکرد آن بهتر خواهد بود. وقتی به شبکه وای‌فای و یا اینترنت همراه گوشی‌تان متصل هستید از این اپ استفاده کرده تا در وقت و حجم ترافیکتان صرفه‌جویی کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.