هواوی nova 4 با دوربین سلفی درون صفحه‌نمایش ۲۶ آذرماه رونمایی می‌شود

آن‌طور که به نظر می‌رسد هواوی پیش از سامسونگ گوشی هوشمندی با بریدگی نقطه‌ای راهی بازار خواهد کرد، چراکه برخی منابع نزدیک به شرکت چینی فاش کردند، ۲۶ آذر ماه بایستی منتظر از راه رسیدن nova 4 با این خصلت باشیم.

0

هفته پیش شاهد درز تیزر گوشی هوشمندی از سوی هواوی با بریدگی نقطه‌ای بودیم. امروز منابع نزدیک به هواوی فاش کردند که گوشی در تیزر nova 4 بوده و در تاریخ 26 آذرماه به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

همان‌طور که در تصویر زیر نیز به وضوح مشخص است، nova 4 از نمایشگری تمام صفحه بهره خواهد برده که دوربین سلفی، درون صفحه‌نمایش گوشه سمت چپ بالا تعبیه شده است.

nova 4

پیش‌تر منابع نزدیک به سامسونگ تائید کرده بودند که شرکت کره‌ای نیز از این نوع نمایشگر با بریدگی دایره‌ای شکل در مدلی تحت عنوان Galaxy A8s استفاده خواهد کرد. SamMobile معتقد است که این مدل اوایل سال آینده از راه خواهد رسید، از این رو احتمالاً هواوی اولین شرکت خواهد بود که توانسته محصولی با بریدگی دایره‌ای شکل را به بازار عرضه کند.

منبع خبر معتقد است، از آنجا که nova 2s و nova 3 به ترتیب با قدرت گرفتن از تراشه کرین 960 و 970 راهی بازار شده‌اند، احتمالاً nova 4 به تراشه قدرتمند Kirin 980 تجهیز خواهد شد؛ چراکه استفاده از کرین 710 قدرت پردازشی این محصول را هم تراز با nova 3i قرار خواهد داد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.