گوشی تاشدنی سونی شاید به صفحه‌نمایش شفاف مجهز باشد

جدیدترین اسناد فاش شده از ثبت اختراع سونی در سازمان WIPO نشان می‌دهد که این شرکت ژاپنی مشغول کار بر روی یک گوشی تاشدنی مجهز به نمایشگر شفاف است.

0

احتمالاً 2019 یکی از هیجان‌انگیزترین سال‌ها در بازار گوشی‌های هوشمند خواهد بود، چراکه علاوه بر ارائه محصولات سازگار با فناوری 5G، بایستی منتظر از راه رسیدن گوشی‌هایی تمام صفحه با بریدگی نقطه‌ای، دوربین چهارگانه، حافظه رم 10 گیگابایتی و تولید انبوه نمایشگرهای منعطف باشیم.

در حالی که اغلب تولید کنندگان گوشی هوشمند، علل خصوص شرکت‌های چینی در چند سال اخیر از فناوری‌های جدید در محصولات به کار گرفته‎اند، سونی همچنان به استفاده از زبان طراحی سنتی خود و ایجاد حداقل تغییرات در محصولات خود ادامه داده است.

گوشی تاشدنی سونی

در حالی که سونی این روزها دیگر سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار ندارد، اما بدین معنی نیست که شرکت ژاپنی سال آینده همچنان در سایه حرکت خواهد کرد. در همین راستا به تازگی اسنادی از ثبت اختراع جدید سونی توسط LetsGoDigital منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت ژاپنی نه تنها بر روی یک گوشی تاشدنی کار می‌کند، بلکه خواهان استفاده از نمایشگر شفاف هم در این محصول هست.

بر طبق اسناد ثبت شده در WIPO، گوشی تاشدنی سونی از دو نمایشگر در قاب جلویی و پشتی بهره برده و امکان خم کردن آن در 6 حالت مختلف وجود دارد. گوشی تاشدنی سونی همچنین دارای نمایشگری خاص است که تنظیم میزان شفافیت آن در سه حالت مختلف امکان پذیر است.

تصاویر پیوست شده در این اسناد نشان می‌دهد که حتی امکان تنظیم شفافیت در هر یک از دو نمایشگر به صورت جداگانه وجود خواهد داشت. هرچند ایده استفاده از نمایشگر شفاف در گوشی تاشدنی سونی بسیار جذاب به نظر می‌رسد، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که شرکت ژاپنی در سال 2019 همچنین محصولی را به صورت رسمی راهی بازار کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.