امتیاز بنچمارک گلکسی اس 10 پلاس در آزمون انتوتو فاش شد

با این‌که پرچم‌داران ۲۰۱۹ سامسونگ هنوز معرفی نشده‌اند اما حالا امتیاز بنچمارک گلکسی اس 10 پلاس در آزمون انتوتو درز کرده است.

0

انتظار داریم پرچم‌داران جدید سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس (شاید به همراه نسخه لایت) اسفندماه رونمایی شوند. گفته می‌شود این گوشی‌ها از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۱۵۰ در آمریکا و چین و اکسینوس ۹۸۲۰ در سایر نقاط دنیا بهره بگیرند. حالا بنچمارک گلکسی اس 10 پلاس با تراشه اکسینوس ۹۸۲۰ در انتوتو منتشر شده است.

این بنچمارک را افشاکننده توییتری Ice Universe منتشر کرده است. همان‌طور که می‌بینید گلکسی اس 10 پلاس با شماره مدل SM-G975F توانسته امتیاز عالی ۳۲۵۰۷۶ را کسب کند. این امتیاز از رکورددار قبلی دنیای اندروید یعنی میت ۲۰ پرو با امتیاز ۳۰۹۶۲۸ بالاتر است و به آیفون XS اپل با امتیاز ۳۵۸۰۹۱ هم بسیار نزدیک شده است. به این ترتیب می‌توان گفت گلکسی اس 10 پلاس نسخه جهانی قدرت پردازشی و گرافیکی بسیار بالایی خواهد داشت.

بنچمارک گلکسی اس 10 پلاس

با این‌که اکسینوس ۹۸۲۰ فاصله زیادی با رکورد ۵۶۶۰۰۰ امتیازی آی‌پد پرو و تراشه A12X آن دارد اما تراشه اپلی مذکور تنها برای تبلت‌ها بهینه شده و فضای بیشتری را اشغال می‌کند؛ به این ترتیب نمی‌توان این دوتراشه را مستقیماً مقایسه کرد. با این‌حال بنچمارک‌های منتسب به اسنپ‌دراگون ۸۱۵۰ یا ۸۵۵ امتیاز ۳۶۲۲۹۲ را نشان می‌دهد که باز هم کمی سریع‌تر است. در هر صورت شکی نیست که گلکسی اس 10 پیشرفت خوبی را نسبت به گلکسی نوت ۹ خواهد داشت.

همان‌طور که می‌بینید این دستگاه از ۶ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده گرافیکی Mali-G76 بهره می‌برد. همچنین وضوح دستگاه هم ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل ذکر شده که وضوح پیشفرض پرچم‌داران سامسونگ است؛ هرچند که می‌توانید در تنظیمات وضوح 1440p را فعال کنید. با این‌حال باید توجه داشته باشید که این نتیجه درز کرده حتی اگر صحت داشته باشد ممکن است با محصول نهایی تفاوت محسوسی را نشان دهد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.