لاجیتک از خرید پلنترونیکس منصرف شد

هرچند تا پیش از این اخبار مبنی بر احتمال خرید شرکت پلنترونیکس توسط لاجیتک منتشر شده بود، با این حال رویترز گزارش داده که این قرارداد به بن‌بست رسیده است.

0

هفته گذشته رویترز در گزارشی مدعی شد که لاجیتک، در نظر دارد به منظور دور زدن تعرفه‌های اعمالی بر اجناس چینی که از سوی دولت ترامپ اعمال شده، شرکت پلنترونیکس را به رقم 2.2 میلیارد دلار تصاحب کند.

البته آن‌گونه که یکی از مدیران لاجیتک مدعی شده، علی‌رغم پیشرفت مذاکرات بر سر این قرارداد، درنهایت نتیجه‌ای حاصل نشده است. پلنترونیکس یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لوازم جانبی موبایل همچون هدفون در چین است.

درصورتی که این قرارداد عملیاتی می‌شد، بزرگ‌ترین خرید لاجیتک از تاریخ تأسیس این شرکت بود. البته رغم 2.2 میلیارد صرفا نشان دهنده ارزش برند Plantronics نیست. این شرکت چینی اوایل سال جاری راهکار ایجاد کنفرانس ویدئویی Polycom را به ارزش 2 میلیارد دلار تصاحب کرده است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.