این اپلیکیشن‌ باعث رزرو ارزان هتل شده است

0

اینکه با چند کلیک یا تکان یک انگشت بتوان برای سفر برنامه ریخت یا بتوان رزرو هتل را در دستور کار قرار داد، زمانی یکی از آرزوهای بشر بود که شاید چندان نیز از وجود آن آگاه نبود، به عبارت دیگر در گذشته خیلی از ما با مقوله‌ای به نام رزرو هتل، آشنایی چندانی نداشتیم و در بیشتر مواقع شهری را برای سفر انتخاب می‌کردیم که حتما قوم و خویشی در آن داشته باشیم. اما زمان گذشت و سفر به قصد دیدن جاذبه‌ها و جاهای ناشناخته اهمیت پیدا کرد. به زودی همه چیز به سمت دیجیتال شدن پیش رفت که سفر نیز از آن مستثنی نبود.

با بالا رفتن آمار استفاده از اینترنت و گوشی‌های هوشمند، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی در زمینه برنامه ریزی سفر ظهور کردند که همه چیز از بستن چمدان تا مسیریابی و رزرو هتل را برایمان آسان و ما را از وابستگی به انسان‌ها بی‌نیاز می‌کردند. اگرچه تعداد این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها در سایر نقاط دنیا بیشتر از ایران است و این روزها گردشگری دیجیتال به موضوع پررنگی در آن سوی آب‌ها تبدیل شده، اما در ایران نیز اوضاع در حال بهبود است. در حال حاضر بیش از 25 درصد از حجم رزرو هتل‌ها از طریق موبایل انجام می‌شود و اپلیکیشن‌های مربوط با برنامه‌ریزی سفر و رزرو هتل طرفداران زیادی پیدا کرده است.  یکی از این اپلیکیشن‌ها هم که بر روی گوشی‌های اندروید قابل نصب است، اپلیکیشن اسنپ تریپ است که هم می‌توان هتل و بلیط هواپیما رزرو کرد و هم درباره شهرهای مختلف اطلاعاتی به دست آورد.

اسنپ تریپ رزرو آنلاین هتل و بلیط هواپیما است و کاربران از طریق آن می‌توانند در سراسر ایران هتل رزرو کنند و به این وسیله از مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی و تلفن‌های بی‌مورد، بی‌نیاز شوند، چراکه آنطور که مسئولان اسنپ تریپ می‌گویند این سرویس” کامل‌ترین مرجع انواع اقامتگاه‌های ایران”  است و اطلاعات بیش از 800 اقامت‌گاه داخل ایران در آن وجود دارد. از هتل‌های پنج ستاره و لوکس گرفته تا معمولی‌ترین هتل‌ها.  هرکدام از این اقامتگاه‌ها در اسنپ تریپ صفحه‌ مخصوص داشته و تمام اطلاعات لازم، ویژگی‌ اتاق‌ها و همینطور فاصله‌ هتل با نقاط مهم شهر در آن درج شده است.

برای رزرو هتل در اصفهان به صفحه هتل های اصفهان بروید.

راهکاری که قیمت‌ رزرو هتل را پایین نگه داشته است

در چند ماه اخیر قیمت‌ها به صورت نجومی بالا رفته و صنعت هتلداری را با این خطر مواجه کرده است که ظرفیت پر شدن اتاق‌ها به زوردی به صفر برسد. اما اسنپ تریپ با راهکاری که ارائه کرده سعی دارد قیمت رزرو هتل را همچنان پایین نگه دارد. این سرویس در کمپینی به نام ” سه‌شنبه سوری” در سه‌شنبه هر هفته همه هتل‌های ایران را با بالاترین تخفیف‌ها ارائه می‌کند. یکی از مهمترین ویژگی‌های مورد توجه کاربران در موارد مختلف، قیمت تمام شده نهایی است و مزیت اصلی این سرویس نیز ارزان بودن هزینه رزرو از طریق آن است و شما اگر قصد رزرو هتل در شهرهای پرمسافری مثل قشم و کیش را داشته باشید که این روزها بازار سفر به آن داغ است هتل های تخفیف دار قشم و جزیره کیش را می‌توانید در این سایت پیدا کنید. به گفته مسئولان این سرویس سفر رفتن حقی‌ست که همه باید از آن با هر توان مالی‌ای برخوردار شوند.

 

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و فارنت مسئولیتی در قبال محتوای آن نمی‌پذیرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.