گوگل آپدیت H را برای Wear OS با هدف دوام شارژ بالاتر معرفی کرد

گوگل شب گذشته یک به‌روزرسانی جدید برای Wear OS با نام آپدیت H‌ را معرفی کرد که بر روی افزایش دوام شارژ ساعت هوشمند شما تمرکز دارد.

0

به‌نظر می‌رسد گوگل دوباره توجه خود را روی Wear OS سیستم‌عامل گجت‌های پوشیدنی خود معطوف کرده است. پس از یک آپدیت بزرگ برای بهبود رابط کاربری این شرکت حالا آپدیت H را برای بهبود دوام شارژ معرفی کرده است. این آپدیت قرار است در ماه‌های آینده برای ساعت‌های مجهز به سیستم‌عامل Wear OS منتشر شود.

با این آپدیت جدید Wear OS راه جدیدی برای ذخیره انرژی پس از کاهش شارژ باتری به ۱۰ درصد دارد: می‌توانید با فعال کردن حالت ذخیره انرژی ساعت هوشمند خود را به یک ساعت معمولی تنها با قابلیت نمایش ساعت تبدیل کنید. گفتنی است اپل واچ در حال حاضر چنین قابلیتی را دارد و ساعت‌های با تراشه اسنپ‌دراگون ۳۱۰۰ نیز یک قابلیت مشابه را دارند.

این آپدیت همچنین Wear OS را قادر می‌کند تا حرکات شما را بهتر تشخیص داده و پس از ۳۰ دقیقه عدم فعالیت ساعت را به حالت اسلیپ ببرد. همچنین یک قابلیت smart app resume برای نگه‌داشتن اپلیکیشن‌ها در همان حالتی که آن‌ها را ترک کردید اضافه شده است تا وقتی دوباره آن‌ها را باز می‌کنید بتوانید کار قبلی را ادامه دهید. همچنین خاموش کردن ساعت هم حالا به نگه‌داشتن دکمه پاور و لمس Power Off خلاصه می‌شود.

گوگل می‌؛وید این آپدیت قرار است به آهستگی برای ساعت‌های اندرویدی عرضه شود و تشخیص عرضه آن را به سازندگان خود ساعت‌های هوشمند واگذار کرده است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.