تمام چیزهایی که اپل در مراسم شب گذشته خود از آنها رونمایی نکرد!

اپل شب گذشته از نسل جدید آی‎پد پرو جدید، مک‌بوک ایر 2018 و مک مینی جدید رونمایی کرد؛ با این حال انتظار داشتیم شاهد معرفی محصولات دیگری نیز از سوی این شرکت باشیم که در ادامه برخی از آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

0

آی‌مک جدید

آی‌مک جدید

یکی از محصولاتی که پیش‌تر شایعات زیادی مبنی بر احتمال معرفی آن در مراسم شب گذشته اپل به گوش می‌رسید، نسخه 2018 سیستم یکپارچه آی‌مک بود که البته چنین نشد. منابع خبری احتمال می‌دادند که اپل از تراشه‌های شش هسته‌ای نسل هشتمی اینتل در آی‌مک جدید استفاده خواهد کرد. حتی در صورت تحقیق این ایده، احتمالاً سال آینده شاهد معرفی و عرضه این محصول خواهیم بود. مینگ چی کو هم پیش‌بینی کرده بود که آی‌مک جدید علاوه بر ارتقا سخت افزاری، با نمایشگری ارتقا یافته و بدون حاشیه معرفی خواهد شد.


مک پرو

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده می‌دانستیم که اپل مشغول کار بر روی مدلی قدرتمند و ماژولار از سیستم دسکتاپ مک پرو است. در مراسم روز گذشته نه تنها هیچ مدلی از مک پرو رونمایی نشد، بلکه مدیران اپل هیچ اشاره‌ای به ویژگی‎های احتمالی آن هم نداشتند.


مک‌بوک

مک‌بوک

اپل روز گذشته از لپ‎تاپ فوق باریک و سبک مک‌بوک ایر رونمایی کرد. هرچند این محصول از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است، اما به هیچ عنوان در رده لپ‎تاپ‏‎های قدرتمند ویندوزی ظاهر نشده است. پیش‌تر برخی منابع از احتمال معرفی یک لپ‌تاپ 13 اینچی جدید با نمایشگر رتینا و قیمت مقرون به صرفه از سوی اپل خبر داده بودند. البته این شایعه به حقیقت پیوست، با این حال همچنان شاهد عدم استفاده از تراشه‌های چهارهسته‌ای در لپ‎تاپ‏های اپل هستیم. کما آنکه قیمت پایه این محصول نیز با تجربه کمترین به‌روزرسانی سخت افزاری به 1200 دلار افزایش یافته است و معلوم نیست که اپل نسل بعدی مک‌بوک 12 اینچی را با چه قیمتی راهی بازار خواهد کرد!


آی‌پد مینی

آی‌مک جدید

مینگ چی کو پیش‌تر فاش کرده بود که اپل مشغول توسعه یک نسخه جدید آی‌پد مینی است، با این حال معرفی آن در مراسم روز گذشته اپل را تائید نکرده بود. از آنجا که تقریبا اغلب پیش‌بینی‌های وی صحیح از آب در می‌آیند، احتمالاً در فرصت دیگری شاهد معرفی آی‌پد مینی خواهیم بود.


کیس آیفون XR و کاور هوشمند آی‌پد

هنوز معلوم نیست که چرا اپل هیچ کیس کاوری برای آیفون XR معرفی نکرده و در مراسم روز گذشته هم خبری از این کیس‌ها نبود. همچنین به رغم شایعات از پیش درز کرده کاور هوشمندی برای آی‎پدهای ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی معرفی نشد، با این حال نسخه ارتقا یافته نسخه هوشمند کیس و کیبورد Folio برای این محصولات قابل دسترس هستند.


ایرپاور و ایرپاد

ایرپاور و ایرپاد

همان‌گونه که می دانید آیفون‌های نسل جدید هرچند از شارژر بی‎سیم پشتیبانی می‌کنند، با این حال اپل با این که سال گذشته شارژر بی‌سیمی که تحت عنوان ایرپاور معرفی کرد هنوز به بازار عرضه نشده است. علاوه بر این انتظار داشتیم اپل نسل دوم ایرفون‌های بی‌سیم ایرپاد را نیز رونمایی کند اما روز گذشته این اتفاق هم رخ نداد.

منبع macrumors
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.