اپ‌نت: ساخت سینماگراف در گوشی با Loopsie

برای ساختن تصاویر متحرک سینماگراف تنها کافی‌ست اپلیکیشن Loopsie – Motion Video Effects & Living Photos را نصب نموده تا به‌سادگی و بدون نیاز به مهارت خاصی بتوانید به تصاویر دلخواهتان دست پیدا کنید.

0

حتما در صفحات مجازی با تصاویری روبرو شده‌اید زنده و در حال حرکت هستند. شما برای داشتن چنین تصاویری که به سینماگراف مشهور هستند به ابزار و دانش ویژه‌ای نیاز نخواهید داشت. شما فقط به Loopsie  نیاز دارید. در این اپ به‌سادگی عکس‌ها و ویدئوهایی که خودتان تهیه نموده‌اید را باهم ترکیب کرده و یک اثر زیبای هنری خلق کنید. حتی ویدئوهایی که فول اچ‌دی هستند نیز مورد پشتیبانی قرار گرفته‌اند. قابلیت دیگر این اپ امکان استفاده از دوربین جلو برای ثبت عکس‌های سلفی است. بعد از ترکیب و یا استفاده از تک‌عکس یا ویدئو می‌توانید بر روی آن تغییراتی ایجاد نمایید.

از جمله این تغییرات می‌توان به ایجاد افکت بر روی تصاویر نام برد که خوشبختانه در این اپ افکت‌ها از تنوع بالایی نیز برخوردار هستند. این اپ با داشتن الگوریتم تثبیت، لرزش را از ویدئوهایتان حذف می‌کند. در ادامه ویدئوی تهیه شده را در حلقه تکرار قرار داده و میزان تکرار آن را نیز به دلخواهتان تعیین نمایید تا جذابیت بیشتری داشته باشد. در انتها فایل نهایی را می‌توانید در هر کدام از صفحاتتان دردنیای مجازی به اشتراک بگذارید و از دوستانتان نیز دعوت کنید تا آثار هنری منحصر به خودشان را داشته باشند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.