اپ‌نت: تکاوران آهنین Iron Marines

بازی استراتژیک Iron Marines با داشتن گیم‌پلی فوق‌العاده شما را به چالش مبارزه‌ای مهیجی می‌کشاند که ساعت‌ها سرگرم آن خواهید بود. این بازی توسط استودیوی Ironhide Game Studio برای iOS و اندروید منتشر شده است.

0

در بازی Iron Marines شاهد یک داستان ساده هستیم که در آن انسان‌ها باید به منابع خود برای ادامه حیات دست پیدا کنند و این منابع در سیاره‌های مختلف قرار داده شده‌اند و در راه به دست آوردن آن‌ها به دشمنانی برخورد کرده که باید با مبارزات هوشمندانه و سریع آن‌ها را ازمیان بردارد. این داستان ساده شما را بیشتر بر روی روند مبارزه متمرکز می‌نماید و موضوع خاصی را در جریان آن یادآور نمی‌شود بلکه می‌خواهد بیشتر به تکنیکی بودن بازی اشاره داشته باشد.

شما می‌توانید بازی را به تنهایی و به صورت آفلاین انجام داده و یا آنلاین و همزمان و همراه با سایر بازیکنان اجرا کنید. این بازی دارای گرافیک بالا و صحنه‌های متنوع و زیبایی می‌باشد. در طول بازی باید با دشمنانتان به مبارزات سخت بپردازید و نقشه‌های هوشمندانه برای نبردهای خود طراحی نموده و از راه‌های مختلف برای شکست آن‌ها تلاش کنید. ارتش شما توانایی این را دارد که از انواع سلاح‌ها مانند موشک‌ها، شعله‌افکن‌ها و رنجرها استفاده کند و شما را ساعت‌ها به خود مشغول نماید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.