اپ‌نت: بازی هری پاتر: افسانه هاگوارتز Harry Potter: Hogwarts Mystery

همراه با هری پاتر و سایر دانش‌آموزان باشید در بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery تا در مدرسه جادوگری هاگوارتز به ماجراجویی بپردازید. این بازی مهیج توسط Jam City, Inc. برای کاربران اندروید و iOS طراحی شده است.

4

در بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery شما در نقش هری‌پاتر در مدرسه جادوگری هستید و باید درس‌هایتان را به خوبی یاد بگیرید تا در ادامه از آن‌ها استفاده کنید. کلاس‌هایی که در این کالج در آن‌ها شرکت می‌کنید شامل فنون جادوگری و انواع معجون‌ها و نیز سایر موارد مشابه است. پس از اتمام کلاس‌ها با دوستانتان به کندو کاو در مدرسه پرداخته و با ماجراهای عجیب و غریبی روبرو می‌شوید که با استفاده از مهارت‌ها و همچنین چیزهایی که فراگرفتید از این مراحل عبور کنید. این مراحل شامل دوئل با رقیبان، کشف رموز اتاق‌های اسرارآمیز و… است.

در هر مرحله نشانه‌های مرموز را دنبال کنید تا پرده از رازها برداشته و ماموریتی که بر دوشتان قرار دارد را انجام دهید. در طول مراحل بازی که در چندین بخش مختلف تهیه شده است شما علاوه بر انجام ماموریتی که دارید می‌توانید بر قدرتتان اضافه کنید و پس از پایان هر مرحله مهارت‌های بیشتری را آزاد نمایید. از این توانایی‌ها در مراحل بعدی و برای حل معماهای دشوارتر استفاده کنید. از موسیقی بازی که هماهنگ با ریتم آهنگ‌های ماجراجویانه هری‌پاتر است در طول بازی لذت ببرید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. ریحانه می‌گوید

    سلام
    وقتی داخل بازی میشوم میگه ما قادر به اتصال به بازی نبودیم میشه لطفا بگید چیکار کنم بازی بیاره ؟؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      ممکنه مشکل از فیلترینگ باشه

  2. سپیده می‌گوید

    خیلی خوبه خداوکیلی
    فقط اینکه فیسبوک تو ایران فیلتره و مجبورم وی پی ان استفاده کنم
    و بازی با وی پی ان باز نمیشه چیجوری وصل کنم ب فیسبوکم بازیو ترخدا بگید:(

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      فک کنم اینجوری بشه انجام داد که اول بازی رو بدون فیلترشکن باز کنید بعد برگردید به محیط اصلی گوشی فیلترشکن رو باز کنید و دوباره برنامه رو از پس زمینه برگردونید و متصل کنید. شاید مشکل از وی پی ان شما هم باشه.
      ضمنا ابتدای ایمیل از نشانه www استفاده نکنید این نشانه برای آدرس سایت هست نه ایمیل. .Com رو هم همینجوری بنویسید چون احتمال داره جای دیگه هم همین اشتباه رو انجام بدید عرض کردم. موفق باشید