با همکاری ریزر، پشتیبانی از موس و کیبورد به ایکس‌باکس وان اضافه می‌شود

مایکروسافت اعلام کرد با همکاری شرکت ریزر به زودی پشتیبانی از موس و کیبورد به ایکس‌باکس وان اضافه خواهد شد تا بتوانید برخی بازی‌ها از جمله بازی‌های FPS‌ را حرفه‌ای‌تر بازی کنید.

0

مایکروسافت اعلام کرده که در هفته‌های آینده، برای تعدادی از ایکس‌باکس اینسایدرهای منتخب، پشتیبانی ایکس‌باکس وان از موس و کیبورد را فراهم خواهد کرد. این امکان البته در حالی به ایکس باکس اضافه می‌شود که بازی‌سازان می‌توانند انتخاب کنند که امکان بازی با موس و صفحه کلید را به بازی‌کننده بدهند یا نه. به هر حال، گزینه‌ای است که بازی‌ساز باید فعال کند.

همان‌طور که می‌دانید انجام برخی بازی‌ها مثل بازی‌های استراتژیک RTS با کنترلر بسیار دشوار بوده و کنترل با موس برای بازی‌های FPS نیز دقت بیشتری به همراه خواهد داشت. اولین بازی که پشتیبانی از موس و کیبورد به ایکس‌باکس وان با آن اضافه می‌شود بازی Warframe خواهد بود.

مایکروسافت می‌گوید که بسیاری از موس و کیبوردهای سیم‌دار و بی‌سیم USB معمولی به ایکس‌باکس وان متصل خواهند شد. اما این شرکت در حال همکاری با شرکت ریزر است تا تجربه‌ی بهتری از این عملکرد را برای کاربران خود فراهم سازد. در واقع یعنی باید منتظر موس و کیبوردهای برند ریزر هماهنگ با ایکس باکس وان و با لوگوی مایکروسافت یک گوشه‌ آن باشیم.

مایکروسافت رویداد اختصاصی Inside Xbox را در آذرماه برگزار می‌کند و اطلاعات بیشتر در این باره را احتمالا در این رویداد منتشر خواهد کرد.

منبع گیم نیوز
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.