آمازون یک مایکروویو هوشمند مجهز به الکسا با قیمت ۶۰ دلار معرفی کرد

آمازون در رویداد شب گذشته خود یک مایکروویو را به سری محصولات AmazonBasics خود اضافه کرد. این مایکروویو با دستیار هوشمند الکسا هوشمند شده و تنها ۶۰ دلار قیمت دارد.

0

آمازون نه‌تنها شب گذشته چند اسپیکر هوشمند جدید از سری اکو معرفی کرد بلکه اعلام کرد قصد دارد دستیار الکسا را به لوازم خانگی بیشتری نیز بیاورد. مایکروویو هوشمند جدید این شرکت یکی از این محصولات است که در آذرماه و با قیمت ۶۰ دلار عرضه خواهد شد.

مایکروویو هوشمند آمازون

خصوصاً اگر به دستور پخت غذاهای مختلف آشنا نباشید کافیست با فشردن دکمه الکسا مثلا بگویید: «سبزیجات یخ‌زده» یا «پاپ‌کورن» و الکسا به‌صورت خودکار مایکروویو را تنظیم خواهد کرد. علاوه بر این می‌توانید با سایر اسپیکرهای اکو و یا گوشی خود نیز از راه دور با الکسا و مایکروویو تعامل کنید.

این مایکروویو در واقع از طریق کیت Connect Kit آمازون به اینترنت و الکسا متصل شده است. آمازون می‌گوید این کیت کم مصرف که قابلیت اتصال بلوتوث و وای‌فای را دارد در آینده برای سایر تولیدکنندگان لوازم خانگی عرضه خواهد شد. به این ترتیب لوازم خانگی بیشتری می‌توانند به دستیار الکسای آمازون متصل شده و هوشمند شوند. گفتنی است این لوازم خانگی هوشمند تمام قابلیت‌های الکسا از جمله پرسیدن اطلاعات و آب‌وهوا را ندارند.

همان‌طور که گفتیم مایکروویو هوشمند آمازون قرار است با قیمت ۶۰ دلار و در آذرماه به بازار عرضه شود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.