تماشا کنید: جعبه‌گشایی آیفون XS و آیفون XS مکس اپل

گوشی‌های آیفون XS و آیفون XS مکس اپل سرانجام به بازار عرضه شده‌اند و حالا وقت جعبه‌گشایی این دو گوشی گران‌قیمت فرا رسیده است.

0

ویدئویی که برایتان انتخاب کرده‌ایم از کانال یوتیوب مشهور مارکز براون‌لی با نام MKBHD است. مارکز برای جعبه‌گشایی آیفون XS هر دو مدل معمولی و مکس را به رنگ طلایی و با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی آماده کرده است. گفتنی است قیمت این آیفون‌ها ۱۳۵۰ و ۱۴۵۰ دلار (برای این نسخه‌ها) خواهد بود.

جالب است که امسال اپل کوشیده با انتخاب یک طرح پس‌زمینه خاص بریدگی صفحه‌نمایش در بالا را بپوشاند. نکته دیگر این‌که برخلاف نگاه اول تصویر پس‌زمینه این دو آیفون یکسان نیست.

مثل همیشه اولین چیزی که با آن برخورد می‌کنید کاغذهای مربوط به شروع سریع و راهنما و همچنین سوزن سیم‌کارت و استیکر اپل است. پس از آن با آیفون زیبای اپل مواجه خواهید شد. در نهایت زیر آیفون شارژر معمولی (و نه سریع)، ایرپاد لایتنینگ اپل و کابل لایتنینگ به USB-A قرار دارد. همان‌طور که قبلاً گفتیم اپل متأسفانه تبدیل جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را از جعبه آیفون‌های جدید حذف کرده است. ظاهراً مارکز هم مانند ما از نبود یک شارژر سریع در یک گوشی ۱۵۰۰ دلاری شاکیست!

در نهایت و با روشن کردن گوشی می‌توانید نگاهی به والپیپرهای زنده جدید آیفون‌ها داشته باشید که با لمس سه‌بعدی به حرکت در می‌آیند.

منبع MKBHD
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.