نسخه نهایی آپدیت iOS 12 اپل سرانجام منتشر شد

اپل سرانجام نسخه نهایی آپدیت iOS 12 را برای آیفون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ آماده کرده است. این آپدیت ساعتی پیش سرانجام منتشر شد.

0

آپدیت iOS 12 اپل امشب برای تمامی دستگاه‌های سازگار با iOS 11 منتشر خواهد شد. این نسخه از iOS سرانجام قابلیت‌های حیاتی جدیدی از جمله دسته‌بندی اعلان‌ها، نمایش میزان استفاده از اپلیکیشن‌ها، نصب خودکار آپدیت‌ها و ویژگی‌های جذاب جدیدی مثل Memoji و تمرکز بیشتر روی واقعیت افزوده را به همراه می‌آورد.

این آپدیت به‌صورت همزمان در تمام نقاط دنیا منتشر خواهد شد و ساعت آن به وقت ایران ۲۱:۳۰ خواهد بود. به این ترتیب توصیه می‌کنیم فضای کافی (حدود ۲ تا ۳ گیگابایت) را برای دانلود و نصب این آپدیت روی گوشی یا تبلت اپلی خود فراهم کنید و ترجیحاً یک بکاپ کلی نیز با برنامه آی‌تونز بگیرید تا در صورت ایجاد مشکل احتمالی بتوانید آن را بازگردانی کنید.

iOS 12 با آیفون 5اس یا جدیدتر، آی‌پد مینی 2 یا جدیدتر، آی‌پدر ایر یا جدیدتر، تمامی نسخه‌های آی‌پد پرو و آی‌پاد تاچ نسل ششم سازگار است.

دستگاه‌های سازگار با آپدیت iOS 12

به‌روزرسانی: آپدیت حالا منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.