تماشا کنید: شکنجه گوشی پوکوفون F1 با تیغ و شعله!

یک کاربر معمولی گوشی‌های هوشمند که نهایتاً گوشی از دستش بیفتد نمی‌تواند به صورت دقیق از سطح مقاومت آن گوشی مطلع شود اما افرادی در جهان وجود دارند که مستقیما به سراغ آزمایش ویژگی مقاومت گوشی‌ها می‌روند. با فارنت همراه باشید…

0

گوشی پوکوفون F1 با مشخصات سخت‌افزاری ارزشمند و قیمت فوق‌العاده پایین خود تمامی کاربران سیستم‌عامل اندروید را به تحسین وا داشته است. البته برای رسیدن به چنین قیمت مناسبی، قطعا شرکت سازنده باید مواردی را فدا کند و در این مورد شاهد قربانی شدن مواد به کار رفته در گوشی هستیم.

کل بدنه گوشی حتی فریم کناری هم از پلاستیک ساخته شده است که در ابتدا نگرانی‌هایی را از بابت سطح مقاومت آن به وجود آورد. در جدیدترین ویدیو منتشر شده از سوی کاربر JerryRigRverything، شاهد انجام انواع و اقسام شکنجه‌های مختلف روی این گوشی هستیم و در کمال تعجب پوکوفون F1 با سربلندی از این آزمایشات خارج می‌شود.

همگی با معایب و مزایای یک گوشی با جنس پلاستیک آشنا هستیم اما این گوشی حتی برخی از گوشی‌های با جنس آلومینیوم و شیشه را هم پشت سر می‌گذارد. پوکوفون F1 خم نمی‌شود و حس محکم بودن را به خوبی منتقل می‌کند. تنها نقطه ضعف آن حساسیت به خط و خش‌های ناشی از سکه و کلیدهایی است که در جیب قرار می‌دهید. بالاخره باید اعتراف کرد که پلاستیک یک جنس نرم است و در این زمینه توانایی رقابت با فلز را ندارد.

جالب این است که صفحه‌نمایش در برابر خش‌هایی تا درجه 5 موس (مقیاس سنجش سختی) هم مقاوم است و حسگر اثر انگشت آن را عملا نمی‌توان خراشید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که ویدیو کامل این آزمایشات را خودتان مشاهده کنید و ببینید که چه شکنجه‌های برای پوکوفون F1 در نظر گرفته شده است. نظر شما در مورد این گوشی 300 دلاری چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.