درز تصویر رسمی ریزرفون ۲: کاملاً مشابه ریزرفون ۱

حدود یک سال پیش بود که شرکت مشهور ریزر اولین گوشی خود را تحت عنوان ریزرفون و با کاربری گیمینگ معرفی کرد. اکنون طراحی نسخه دوم این گوشی فاش شده که هیچ تغییر مشخصی را در آن نشان نمی‌دهد!

0

گوشی ریزرفون 2 در سال جاری عرضه می‌شود، این چیزی است که از قبل شرکت سازنده گفته بود و در مورد آن اطلاع داشتیم. همچنین در مدت اخیر تعدادی بنچمارک از این گوشی منتشر شده بود که برخی از جزئیات سخت‌افزاری آن را فاش کرد و اما اکنون نوبت دیدن چندین رندر و تصویر رسمی از شکل و شمایل گوشی بعدی شرکت ریزر است.

از تصویر بالا این طور به نظر می‌رسد که در حال مشاهده نسخه اول گوشی هستیم اما اینگونه نیست. در ادامه تصویری از نسل اول و دوم این گوشی را در کنار یکدیگر مشاهده می‌کنید. آیا قادر به تشخیص دادن اینکه کدام نسخه دوم گوشی است هستید؟

گوشی سمت چپ ریزرفون است و در طرف راست تصویر شاهد گوشی ریزرفون 2 هستیم. بنابراین اگر منتظر تغییرات زیادی در ظاهر گوشی بودید یا بهتر است بگوییم انتظار هیچ تغییری را داشتید، به شدت ناامید خواهید شد. طراحی گوشی ریزرفون حداقل یک سال دیگر هم بدون تغییر باقی خواهد ماند.

جای تعجب دارد که حاشیه‌های کنار صفحه‌نمایش در مدل جدیدتر مقداری بزرگ‌تر از نسل اول است. در دنیای گوشی‌های هوشمند معمولا عکس این ماجرا اتفاق می‌افتد و سازندگان در نسل بعدی گوشی خود سعی در کاهش این حاشیه‌ها دارند. اگر با دقت بیشتری به جلو گوشی نگاه کنید، متوجه تغییر ریزی در هم‌ترازی دوربین سلفی گوشی نسبت به نسل قبل خواهید شد.

در سمت دیگر ماجرا، شایعه شده است که گوشی ریزرفون 2 از افکت‌های Chroma LED بهره خواهد بود تا اعلان‌های شما با رنگ‌بندی‌های زیباتری به شما نمایش داده شوند. در هسته گوشی انتظار داریم که با یک پردازنده اسنپ‌دراگون 845 مواجه شویم که با یک حافظه رم 8 گیگابایتی ترکیب شده است و تا سقف 512 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریدارانش قرار می‌دهد. قطعاتی که در لیست بنچمارک‌های منتسب به این گوشی قرار گرفته بودند روی سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو راه‌اندازی شده بودند.

با توجه به تاریخی که روی صفحه‌نمایش تصویر منتشر شده از این گوشی قرار گرفته است، به نظر می‌رسد که باید در تاریخ چهارشنبه هجدهم مهر ماه منتظر رونمایی از ریزرفون 2 باشیم. نظر شما در مورد این گوشی گیمینگ چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.