تأیید شد: وان پلاس 6T به حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش مجهز خواهد بود

شرکت وان پلاس همیشه با گوشی‌های سطح بالای خود توانسته اعتماد مشتریانش را به خوبی جلب نماید و این بار با گوشی وان‌پلاس 6T می‌خواهد آن‌ها را غافل‌گیر نماید. با فارنت همراه شوید…

0

وان پلاس تایید کرد که گوشی بعدی این شرکت در سال 2018 یعنی وان پلاس 6T دارای حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش خواهد بود. به گزارش مرجع معتبر سی‌نت، شرکت با نام‌گذاری اختصاصی خود رنگ و بو تازه‌ای به این تکنولوژی داده است و آن را Screen Unlock نامیده است:

در طول روز چندین بار قفل گوشی خود را باز می‌کنیم و قابلیت اسکرین آنلاک تعداد مراحلی که باید برای انجام این امر پشت سر بگذاریم را کاهش می‌دهد. با اضافه شدن این ویژگی به سایر راه‌های باز کردن صفحه‌نمایش مانند فیس آنلاک، اکنون کاربران انتخاب‌های زیاد و راحتی برای نحوه باز کردن گوشی خود در اختیار دارند.

هفته گذشته پکیج در نظر گرفته شده برای گوشی وان پلاس 6T به دید عموم گذاشته شد و ظاهرا ویژگی حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش از همین طریق لو رفته است. جعبه این پکیج همچنین مشخص کرده که گوشی 6T شباهت بسیاری به گوشی هوشمند اوپو اف 9 دارد، بنابراین بریدگی سیاه‌رنگ موجود در بالای صفحه به طور قابل توجهی در این مدل کوچک شده است. همچنین شایعه شده که تی-موبایل فروشنده گوشی وان پلاس 6T در ایالات متحده خواهد بود که آن را به اولین اپراتور بزرگ طرف قرارداد وان پلاس تبدیل می‌نماید که دروازه ورود این شرکت به ایالات متحده شده است.

ظاهرا شعار این گوشی عبارت “سرعت را باز کن” خواهد بود. جهت اینکه به طور موفقیت‌آمیز اثر انگشت خود را به آن بشناسانید، صفحه‌نمایش قسمتی را روشن می‌کند تا انگشت خود را روی آن قرار دهید و گوشی از زیر صفحه‌نمایش شروع به اسکن اثر انگشت شما خواهد کرد. به این دلیل است که تکنولوژی حسگر زیر صفحه‌نمایش تنها روی صفحات OLED پاسخگو است. صفحات ال‌سی‌دی به اندازه کافی نازک نیستند. این تکنولوژی و سایر قطعات لازم دیگر در کنار یکدیگر جمع شده‌اند تا گوشی وان پلاس 6T را خلق نمایند. به گزارش سی‌نت، مدل 6T حدود 0.45 میلی‌متر قطورتر از وان پلاس 6 خواهد بود.

تاکنون با گوشی‌های دارای سنسور اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش در سال جاری ملاقات داشته‌ایم که نمونه بارز آن از برند ویوو است. نکته قابل توجه و منفی این حسگر سرعت پایین آن نسبت به سایر حسگر‌های اثر انگشت موجود روی گوشی‌های سامسونگ و پیکسل است. وان پلاس تایید کرد که در صورت استفاده از حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش، حسگر اثر انگشت فیزیکی روی گوشی حذف خواهد شد.در صورتی که نمی‌توانید با سرعت پایین‌تر این حسگر کنار بیایید، هنوز هم می‌توانید از قابلیت بسیار سریع فیس آنلاک گوشی بهره ببرید.

طی مصاحبه‌ای که این شرکت با مرجع سی‌نت داشت، آن‌ها ابراز امیدواری کردند که این حسگر را روی گوشی وان پلاس 5T به ارمغان بیاورند اما در آن زمان این تکنولوژی به بلوغ کامل نرسیده بود تا تجربه کاربری مناسبی ارائه دهد. نظر شما در مورد این حسگر پیشرفته اما کندتر چیست؟

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.