لاجیتک موس ارگونومیک و عمودی MX Vertical را معرفی کرد

لاجیتک به‌تازگی از موس جدیدی با نام MX Vertical رونمایی کرده است که با زاویه ۵۷ درجه با سطح میز طراحی ارگونومیک‌تر و راحت‌تری برای دست شما دارد.

0

همان‌طور که می‌دانید استفاده از موس عادی باعث می‌شود تا مچ دست شما در زاویه‌ای غیرعادی قرار بگیرد و استفاده طولانی‌مدت از کامپیوتر در این حالت می‌تواند باعث صدمه به مچ دست شما شود. اما موس جدید MX Vertical با حالت عمودی دقیقاً زاویه طبیعی مچ دست را تداعی کرده و به همین دلیل باعث خستگی و آسیب در استفاده بلندمدت نخواهد شد.

طراحی MX Vertical شبیه به موس‌های دیگر محبوب سری MX است. اما با طراحی متفاوت به گفته لاجیتک استفاده از این موس ۱۰ درصد فعالیت ماهیچه‌ها را کمتر کرده است و با سنسور 4000 DPI نیازی به حرکت دادن زیاد نیز وجود ندارد. با فشردن دکمه ویژه‌ای روی این موس می‌توانید به‌راحتی بین دو حالت حساسیت بالا و پایین جابجا شوید که این حالت خصوصاً در کارهای دقیق مثل طراحی می‌تواند بسیار مفید باشد.

گفتنی است این اولین موس ارگونومیک لاجیتک نیست و این شرکت پیش از این با عرضه MX Ergo نشان داد حتی نیازی به حرکت دادن موس ندارید. درست مثل سایر موس‌های سری MX موس MX Vertical نیز از نرم‌افزار Flow لاجیتک برای استفاده همزمان روی چند دستگاه پشتیبانی می‌کند.

به گفته لاجیتک دوام شارژ MX Vertical چهار ماه است و به این ترتیب در سال تنها نیاز دارید ۳ بار آن را شارژ کنید. برخلاف موس‌های گذشته لاجیتک، این مدل سرانجام از درگاه USB-C استفاده می‌کند.

قیمت موس MX Vertical لاجیتک ۹۹.۹۹ دلار و زمان عرضه آن نیز شهریورماه اعلام شده است. این موس را می‌توانید از همین امروز در وب‌سایت لاجیتک پیش‌خرید کنید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.