در این گلکسی نوت 9 اشرافی از یک کیلوگرم طلای خالص استفاده شده است!

تاکنون اخبار زیادی در رابطه با عرضه گوشی‌های لوکس و گران قیمت را در فارنت پوشش داده‌ایم، با این حال شاید جالب باشد که بدانید یک شرکت روسی به تازگی از یک نسخه ویژه گوشی گلکسی نوت 9 پرده برداشته که در ساخت آن از یک کیلوگرم طلای خالص استفاده شده است!

0

گلکسی نوت 9 با قیمت پایه 1000 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی به همراه 6 گیگابایت رم از دو هفته آینده به بازار عرضه خواهد شد. نسخه 512 گیگابایتی این گوشی با 8 گیگابایت حافظه رم اما قیمتی معادل 1250 دلار خواهد داشت.به این ترتیب گلکسی نوت 9 را می‌توان یکی از گران قیمت‌ترین گوشی‌های غیر لوکس و تجملی بازار محسوب کرد؛ اما شاید جالب باشد که بدانید گلکسی نوت 9 اشرافی هم در راه است که قیمت پایه آن به 60 هزار دلار می‌رسد!

شرکت روسی خاویر که پیش از این نیز به دلیل عرضه گوشی‌های لوکس و گران قیمت شهرت داشته، به تازگی از گلکسی نوت 9 اشرافی رونمایی کرده که قاب پشتی آن به جای پوشش گوریلا گلکس 5، توسط یک پوشش ساخته شده از طلای خالص محافظت می‌شود! شرکت روسی همچنین مدعی است که مجموع طلای به کار رفته در ساخت بدنه و سایر قطعات گلکسی نوت اشرافی به یک کیلوگرم می‌رسد.

در سوی دیگر این شرکت نسخه‌های دیگری از پرچم‌دار جدید سامسونگ را با بدنه از جنس چرم تمساح، کامپوزیت عقیق و یا طلای حکاکی شده هم به صورت سفارشی تولید خواهد کرد که قیمت آن‌ها نیز از 3 هزار دلار شروع می‌شود. با یک حساب سر انگشتی و متوسط قیمت 10 هزار تومانی دلار، می‌توان دریافت که قیمت خرید یک گلکسی نوت 9 اشرافی بیش از 600 میلیون تومان آب می‌خورد؛ البته اگر نسخه 512 گیگابایتی را سفارش دهید به این مبلغ 300 دلار دیگر هم افزوده خواهد شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.