شیائومی تبلت می پد 4 پلاس را معرفی کرد: صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی، اسنپ‌دراگون ۶۶۰ و قیمت مناسب

شیائومی به‌تازگی از تبلت پرچم‌دار جدید خود می پد 4 پلاس با صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی رونمایی کرده است. این تبلت مشخصات بسیار خوب و قیمت مناسبی داشته و از همین حالا برای پیش‌خرید عرضه شده است.

0

اگر به خاطر داشته باشید شیائومی تبلت می پد 4 خود را تیرماه با صفحه‌نمایش ۸ اینچی معرفی کرد. حالا این شرکت نسخه ده اینچی تبلت را با نام می پد 4 پلاس معرفی کرده است. این تبلت دارای صفحه‌نمایشی ۱۰.۱ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده که از نظر طراحی شباهت زیادی به می پد 4 دارد. حسگر اثر انگشت در جلوی تبلت، گوشه‌های گرد صفحه‌نمایش و بدنه فلزی.

می پد 4 پلاس اما وزنی معادل ۴۸۵ گرم داشته که ۱۴۳ گرم سنگین‌تر از نسخه ۸ اینچی آن خواهد بود. شیائومی از همان تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. اسنپ‌دراگون ۶۶۰ با هشت هسته Kryo 260 و پردازنده گرافیکی Adreno 512 عملکرد بسیار خوبی داشته و می‌توان آن را یک میان‌رده پریمیوم محسوب کرد.

می پد 4 پلاس همچنین از باتری ۸۶۲۰ میلی‌آمپرساعتی برای دوام شارژ بسیار بالا استفاده کرده است و شارژر ۲ آمپری آن خروجی نسبتاً معمولی ۱۰ واتی دارد. می پد 4 پلاس دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در پشت و ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در جلو دارد.

تبلت می پد 4 پلاس

این تبلت تنها در نسخه وای‌فای+4G و رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه خواهد شد. می پد 4 پلاس با قیمت حدودی ۲۷۵ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایتی و ۳۰۵ دار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی در چین عرضه خواهد شد.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.