اسپاتیفای قابلیت رد کردن تبلیغات را برای کاربران رایگان فراهم می‌کند

اگر از طرفداران سرویس بسیار موفق اسپاتیفای در زمینه پخش موسیقی هستید، به زودی یک دلیل کمتر برای خرید حق اشتراک این سرویس خواهید داشت. با فارنت همراه باشید…

0

سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای در حال امتحان یک ویژگی جدید در استرالیا است که به کاربران بدون حق اشتراک این اجازه را می‌دهد تا هر چند بار که دوست دارند تبلیغات صوتی یا ویدیویی را رد کنند. شرکت سازنده این سرویس به پایگاه AdAge می‌گوید که به واسطه ایده مذکور، کاربران تنها تبلیغاتی را که دوست ندارند رد می‌کنند و با استفاده از این روش اسپاتیفای در آینده تبلیغاتی را متناسب با علایق این کاربرها به آن‌ها نشان خواهد داد. یکی از مدیران شرکت این شیوه را با Discover Weekly سرویس مقایسه کرد اما با این تفاوت که صرفا برای تبلیغات کاربرد خواهد داشت. تبلیغ‌دهندگان برای تبلیغات رد شده هیچ پولی پرداخت نخواهند کرد.

این متد و روش می‌تواند قابل درک باشد اما هنوز معلوم نیست که چقدر می‌تواند شرایط تبلیغات را بهبود بخشد. مردم تنبل هستند و نمی‌خواهند برای رد کردن تبلیغات از کلید برگشت به اپلیکیشن استفاده کنند. شرکت اعلام کرد که اکنون تنها در حال آزمایش این قابلیت است اما هدف آن‌ها ارائه این قابلیت در مقیاس جهانی است. شاید برای افرادی که حق اشتراک این سرویس را خریداری می‌کنند، قضیه کمی مسخره به نظر آید چون آن‌ها پول می‌دهند و دیگر به تبلیغات گوش نخواهند داد اما در هر صورت تبلیغات با قابلیت رد شدن می‌تواند کمی قابل‌قبول‌تر باشد. اجتناب از تبلیغات احتمالا کمی سخت باشد اما شاید با هدف ذخیره کردن مقدار کمی پول، ارزشش را داشته باشد. نظر شما در مورد هدف جدید اسپاتیفای چیست؟

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.