دانلود کنید: تمامی والپیپرهای گلکسی نوت 9 در اندازه اصلی

گلکسی نوت 9 هفته پیش رسما رونمایی شد و از آنجایی که با یک گوشی پرچمدار طرف هستیم والپیپرهای بسیار زیبایی در این گوشی به چشم می‌خورد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را در اندازه اصلی دانلود کنید.

0

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید حتما چشم شما به خبر رونمایی گلکسی نوت 9 افتاده است.  سامسونگ والپیپرهای گلکسی نوت 9 را به‌زیبایی برای به رخ کشیدن صفحه‌نمایش جذاب و قابلیت‌های قلم S-Pen طراحی کرده است.

این والپیپرها به اندازه‌ای جذاب هستند که بدون شک بسیاری از کاربران خوش‌سلیقه هوس می‌کنند والپیپرهای گلکسی نوت 9 را نصب کنند.

در این بین سامسونگ والپیپرهای پرچمدار جدید خود را به گونه‌ای طراحی کرده تا این تصاویر از پنل با کیفیت AMOLED گلکسی نوت 9 نیز بهره بگیرند. به لطف این پنل، والپیپرهای نوت 9 طیف رنگ مشکی را به زیبایی به نمایش می‌گذارند.

از طرف دیگر سامسونگ برای والپیپرهای گلکسی نوت 9 حسابی خوش سلیقگی به خرج داده است و رنگ‌های بسیار جذاب و دلفریبی را در این والپیپرها شاهد هستیم، به این ترتیب انتظار می‌رود این والپیپرها در کنار گلکسی نوت 9 برازنده سایر گوشی‌های هوشمند نیز باشد.

در پایان پیشنهاد می‌‌کنیم اگر از طرفداران والپیپرهای جدید هستید و صفحه‌‌نمایش گوشی شما از نوع AMOLED است حتما تمامی والپیپرهای گلکسی نوت 9 را در اندازه اصلی از این لینک دانلود نمایید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.