هواوی گلکسی نوت 9 را تمسخر کرد؛ این یک ارتقای واقعی نیست!

همان‌طور که انتظار داشتیم واکنش هواوی به رونمایی از گلکسی نوت 9 شامل یک طعنه واضح به پرچم‌دار سامسونگ است. هواوی اعتقاد دارد گلکسی نوت 9 یک ارتقای واقعی نیست.

0

گلکسی نوت 9 درحالی هفته گذشته معرفی شد که یک ارتقای جزئی نسبت به گلکسی نوت 9 محسوب می‌شود. به اعتقاد هواوی باتری بزرگ‌تر، دوربین بهبود یافته و قلم S-Pen جدید یک ارتقای واقعی محسوب نمی‌شود. به همین دلیل این شرکت در اکانت توییتر خود با طعنه به سامسونگ نوشته است:

ما با معرفی هواوی پی 20 پرو یک قدم بلند برداشتیم. ما طرفدار ارتقای واقعی هستیم و با دوربین سه‌گانه ۴۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری و بسیاری ویژگی‌های دیگر هر روز شما را تغییر خواهد داد. تصور کنید پس از آن چه در راه است…

شکی نیست که هواوی پی 20 پرو نسبت به پی 10 پلاس و حتی میت 10 پرو یک ارتقای بزرگ محسوب می‌شود. سیستم دوربین منحصربه‌فرد این گوشی با همکاری لایکا کاربر را قادر به ثبت تصاویر فوق‌العاده‌ای می‌کند. این درحالیست که گلکسی نوت 9 شاید نسبت به گلکسی نوت 8 بهبودهای فراوانی داشته باشد اما به جز S-Pen چیز جدیدی نسبت به گلکسی اس 9 پلاس ندارد که خریداران را ترغیب کند و شاید همین امر باعث کاهش ارزش سهام این شرکت در بازار بورس شده است.

با این‌حال پی 20 پرو هم بدون نقص نیست. بسیاری از کاربران از حذف جک هدفون و وجود بریدگی صفحه‌نمایش ناراضی هستند و نبود لرزش‌گیر در هنگام فیلم‌برداری نیز یک عیب بزرگ برای این پرچم‌دار محسوب می‌شود. توییت بالا یک پیام دیگر هم دارد؛ انتظار داریم میت 20 پرو با تغییراتی به بازار عرضه شود که بتوان آنرا یک ارتقای واقعی دانست.

منبع huawei
از طريق phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.