تا 100 گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول بمناسبت 24 سالگی اولین اپراتور تلفن همراه ایران

به مناسبت ۲۴ امین سالروز ورود فناوری تلفن همراه به کشور، همراه اول به تمامی مشترکین خود هدیه می‌دهد. به این ترتیب اگر مشترک همراه اول هستید می‌توانید صرفاً با وارد کردن یک کد اینترنت رایگان همراه اول هدیه بگیرید.

0

به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تولد اولین اپراتور تلفن همراه ایران، مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور می‌توانند در ۷ سطح متفاوت بسته دیتای یک روزه از ۱۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول هدیه بگیرند.

در این طرح که از ۱۹ مرداد تا پایان ۲۶ مرداد ۹۷ به مدت یک هفته اجرا می شود، برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری، پس از ثبت نام، یکی از ۷ بسته در نظر گرفته شده به صورت تصادفی فعال می شود و مشترک تنها یک روز (از ساعت ۵ صبح تا ۱۹ عصر) فرصت دارد از بسته دیتای هدیه خود استفاده کند.

برای دریافت اینترنت رایگان همراه اول مشترکین این اپراتور می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده، از طریق شماره گیری کد دستوری #۲۴*۹۷* بصورت رایگان در این طرح ثبت نام کرده و از هدیه اپراتور اول که بصورت تصادفی برای مشترکین فعال می‌شود، بهره‌مند شوند. هر زمان که کد دستوری توسط مشترک شماره‌گیری شود، بسته در اولین ۵ صبح پس از شماره‌گیری برای مشترک فعال می‌شود.

گفتنی است ثبت نام و دریافت این هدیه تنها برای یک بار فقط در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۶ مرداد ماه امکان‌پذیر بوده و مهلت استفاده از آن از زمان فعال‌سازی تا پایان همان روز است.

مشترکین همراه اول جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح می توانند به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.