حالا که نام اندروید P مشخص شده است؛ گوگل اندروید Q‌ را چه خواهد نامید؟!

اندروید نسخه 9.0 با نام اندروید پای مشخص شد و از هم اکنون گمانه‌زنی‌ها برای نام اندروید Q مطرح شده است و کاربران می‌پرسند حالا که نام اندروید P مشخص شده است؛ گوگل اندروید Q‌ را چه خواهد نامید؟!

0

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید حتما چشم شما به خبر انتشار اندروید نسخه ۹.۰ با نام اندروید پای افتاده است. در جدیدترین نسخه اندروید با امکانات ویژگی‌هایی طرف هستیم که قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با این حساب پیشنهاد می‌‌کنیم نگاهی به مطلب آشنایی با مهمترین ویژگی‌های اندروید پای داشته باشید.

در این بین این سوال برای کاربران مطرح شده است که پس از مشخص شدن نام اندروید پای برای نسخه ۹.۰ اندروید، گوگل برای نسخه اندروید Q از چه نامی استفاده خواهد کرد؟

حتما در جریان هستید که نام اندروید پای به همین راحتی برای نسخه ۹.۰ اندروید انتخاب نشد و چندین شیرینی مختلف که با حرف پی شروع می‌شدند نامزد نام نسخه ۹.۰ اندروید بودند. دلیل این امر نیز تعداد زیاد شیرینی‌های خوشمزه‌ای است که با حرف پی شروع می‌شوند.

تجربه نشان داده است که گوگل برای نام نسخه‌های جدید اندروید از نام دسرهای خوشمزه کمک می‌گیرد اما اکنون که نوبت به حرف Q فرا رسیده دست گوگل خیلی هم برای انتخاب نام نسخه بعدی اندروید بر اساس یک دسر باز نیست چرا که اصولا دسرهای زیادی با حرف Q شروع نمی‌شوند.

انصافا باید اعتراف کرد نام‌های کیک‌فنجانی، دونات، اکلیر، ماست یخ زده (فرویو)، نان‌زنجبیلی، کندوی‌عسل، بستنی حصیری، آب‌نبات ژله‌ای، شکلات کیت‌کت، مارشملو، نوگت و بیسکوییت اوریو به عنوان نام‌هایی که پیش از این در نسخه‌های اندروید شاهد بودیم اسامی قشنگی هستند اما اگر یک جستجوی ساده در اینترنت داشته باشید با نام‌های آشنایی برای شیرینی‌ها که با حرف Q شروع می‌شوند روبرو نخواهید شد.

جالب اینجاست تعداد کم شیرینی‌هایی که با Q شروع می‌شوند نیز شیرینی‌هایی نیستند که در آمریکا درست شده باشند و ریشه در کشورهای دیگر دارند. به این ترتیب نام اندروید بعدی ممکن است یکی از گزینه‌های زیر باشد:

  • اندروید Qurabiya
  • اندروید Quindim
  • اندروید Queen of Puddings
  • اندروید Qottab
  • اندروید Quesito
  • اندروید Queijadinha
  • اندروید Quirks

همان‌گونه که از فهرست بالا پیداست با اسامی خوش‌تلفظی برای اندروید بعدی روبرو نیستیم و در نتیجه بعضی از کاربران پیشنهاد می‌کنند که گوگل برای انتخاب نام نسخه بعدی اندروید قید استفاده از نام شیرینی‌ها را بزند و از خوراکی‌های خوشمزه دیگری استفاده کند که با حرف Q شروع می‌شوند.

در این بین جالب است به این نکته نیز اشاره کنیم نام شیرینی Qottab ممکن است برای کشورهای غربی غریبه باشد اما همان‌گونه که حتما می‌دانید قطاب یکی از خوشمزه‌ترین شیرینی‌های معروف شهر یزد و کرمان است و در نتیجه انتخاب نام این شیرینی‌ برای دهمین نسخه اندروید اتفاقی خجسته برای ما ایرانی‌ها خواهد بود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.