اپ‌نت: عجایب هفتگانه در بازی 7Wonders

بازی 7Wonder یک بازی بسیار خاص و بدون مانند بوده که شما را وارد دنیای باستان کرده تا در آن با رقبا به صورت همزمان و رومیزی به رقابت پرداخته تا عجایب هفت‌گانه دنیای باستان را باهم بسازید و امتیاز بگیرید. این بازی توسط Repos Production برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی شده است.

0

با بازی 7Wonders در سه مرحله متفاوت در واقع سه عصر قرار خواهید گرفت. در تمام بازی شما و حریفتان با استفاده از کارت‌های مختلفی که در اختیارتان گذاشته می‌شود و هرکدام مصرف جدا و امتیاز مربوط به خود را دارد به ساختن سازه‌های مختلف می‌پردازید و در انتهای هر عصر با توجه به میزان ساخت و سازتان و درآمدی که داشته‌اید برایتان امتیازاتی در نظر گرفته می‌شود که مجموع این امتیازات برنده را در انتهای بازی مشخص می‌نماید. برای این بازی انواع سازه‌های فرهنگی و موردنیاز یک شهر و در واقع یک تمدن که مدیریت آن را برعهده شما گذاشته‌اند باید ساخته شوند. هریک از عجایب هفت‌گانه را نیز هر بازیکن انتخاب می‌نماید و با استفاده از مصالحی که در اختیار دارد به ساخت آن پرداخته و با صلاحدید خود می‌تواند حتی مواردی را نیز به آن‌ها اضافه نماید.

در هر عصر برایتان مشخص می‌شود که چه مکان‌هایی را باید بسازید تا پیش‌نیاز ساخت اماکن مهم‌تری در عصر بعدی باشند. درواقع بدون ساختن آن‌ها نمی‌توانید در مرحله بعدی به ساختن مکان‌های مهم‌تر آن‌هم به صورت رایگان بپردازید. در هر تمدنی که انتخاب نموده و یا به صورت تصادفی قرار گرفتید باید به مدیریت منابع طبیعی آن‌جا پرداخته و به خوبی از آن‌ها بهره‌برداری نمایید تا بتوانید درآمدتان را کنترل نموده و از طرفی توانایی دادو ستد با سایر تمدن‌ها را هم داشته باشید. در نهایت فردی که کارت‌های فرهنگی بیشتری داشته یا عجایب بیشتری ساخته باشد و یا مجموع امتیازات و سکه‌هایش بیشتر باشد به عنوان برنده بازی معرفی خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.