اپ‌نت: یادگیری آسان زبان انگلیسی با Easy English

برای یادگیری زبان انگلیسی هر روز شاهد طراحی اپ‌های گوناگونی هستیم. اما همه می‌دانیم گام اول در یادگیری زبان افزایش دایره لغت است. اپلیکیشن Easy English راهی بسیار ساده و در عین حال جذاب برای یادگیری واژگان انگلیسی بوده که در سطح مبتدی و برای شروع آموزش ایده‌آل است.

0

اگر می‌خواهید زبان انگلیسی را از پایه یاد بگیرید بهتر است ابتدا با نصب Easy English به یادگیری واژگان انگلیسی بپردازید. حتما می‌دانید که اپ‌های بیشماری در این زمینه وارد بازار شده‌اند اما هرکدام ویژگی‌های منحصربفردی داشته که هرکدام را از دیگری مجزا می‌کند. در این اپ با متدهای جذاب و زیبا این امر برایتان شیرین و لذتبخش خواهد شد. در این اپ با بیش از 80 کلمه آشنا خواهید شد.

شاید به نظر کم بیاید اما وقتی وارد مراحل یادگیری شوید خواهید دید که تا چه اندازه همین میزان از لغات برایتان کاربردی بوده و وقتی در کنار آشنایی با ظاهر کلمات و نیز معانی آن‌ها، شیوه صحیح تلفظشان نیز برایتان به نمایش دربیاید، متوجه می‌شوید که همین تعداد لغت نیز به زمان زیادی نیاز دارد. در این اپ با استفاده از تصاویر مربوط به کلمات، قدرت به ذهن سپردن آن‌ها افزایش یافته و استفاده از تعاریف بسیار ساده باعث می‌شود که روند یادگیری برای همه به سادگی و با سرعت بالایی ادامه داشته باشد. ظاهر اپ بسیار جذاب و زیباست و کاربر را کمتر دچار خستگی می‌کند. نبود بنرهای تبلیغاتی در این اپ از مزایای آن محسوب می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.