هواوی گوشی نوا 3i را با تراشه Kirin 710 معرفی کرد

گوشی هواوی نوا 3i یکی دیگر از مدل‌های هواوی پی 20 لایت به حساب می‌آید که شاهد رونمایی آن با پردازنده Kirin 710 از جانب هواوی هستیم.

0

به لحاظ سخت‌افزاری می‌توان گوشی نوا 3i را نسخه ضعیف‌تر و ارزان‌تر گوشی نوا 3 دانست. این گوشی قرار است راهی بازار فیلیپین شود و بر خلاف نوا 3، نوا 3i به 4 گیگابایت مجهز شده است، دوربین 16 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی را در قسمت پشت نوا  3iشاهد هستیم و در قسمت دوربین سلفی جلو نیز هواوی ترکیب سنسورهای 24 و 2 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است.

هواوی نوا 3i اولین گوشی به حساب می‌آید که در آن پردازنده کیرین 710 به خدمت گرفته شده است، این پردازنده از معماری 12 نانومتری بهره گرفته و چهار هسته Cortex-A73 که در فرکانس 2.2 گیگاهرتز کار می‌کند را در کنار چهار هسته Cortex-A53 که در فرکانس 1.7 گیگاهرتز کار می‌کنند را در این تراشه شاهد هستیم.

هواوی برای نوا 3i از صفحه‌نمایش LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره گرفته است، این صفحه‌نمایش 6.3 اینچی نسبتی 19:9 دارد و از این لحاظ شبیه به نسخه اصلی نوا 3 است.

این گوشی به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و از طریق درگاه microSD تا میزان 256 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند. اندروید اوریو نسخه 8.1 به همراه رابط کاربری EMUI نسخه 8.1 در این گوشی به چشم می‌خورد.

رابط کاربری هواوی نوا 3i از امکانات هوش مصنوعی بهره گرفته است و ویژگی‌ جدید GPU Turbo که به تازگی از جانب هواوی معرفی شده را در نوا 3i برای اجرای بازی‌ها با گرافیک بالا شاهد هستیم.

باتری 3340 میلی‌آمپری، بلوتوث نسخه 4.2 و جک هدفون 3.5 میلی‌متری را می‌توان از دیگر ویژگی‌های برتر هواوی نوا 3i ذکر کرد. این گوشی در رنگ‌های بنفش،‌ سفید و مشکی راهی بازار فیلیپین خواهد شد و حدود 300 دلار قیمت دارد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.