تماشا کنید: مقایسه گلکسی اس 9 سامسونگ با میت 10 پرو هواوی

با وجود این‌که حدود شش ماه از عرضه میت 10 پرو هواوی می‌گذرد اما این گوشی کماکان از پرچم‌داران بازار محسوب می‌شود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم آن را با پرچم‌دار سامسونگ،‌ گلکسی اس 9 مقایسه کنیم. با ما و مقایسه مقایسه گلکسی اس 9 سامسونگ با میت 10 پرو هواوی همراه باشید.

0

میت 10 پرو سال گذشته با تراشه Kirin 970 اولین تراشه مجهز به واحد پردازش عصبی عرضه شد. این گوشی همچنین اکثر معایب نسل گذشته خود را برطرف کرده و با بدنه مقاوم دربرابر آب، دوربین دوگانه لایکا و طراحی جدید هنوز هم از بهترین‌هاست. پرچم‌دار سامسونگ گلکسی اس 9 اما چند ماه بعد به بازار عرضه شد و حالا قیمت بالاتری هم دارد. علت این‌که گلکسی اس 9 را به جای نسخه پلاس آن برای مقایسه انتخاب کرده‌ایم نزدیک‌تر بودن قیمت این گوشی به میت 10 پرو هواوی است و به این ترتیب مقایسه گلکسی اس 9 با میت 10 پرو منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

همان‌طور که در ویدئوی مقایسه خواهید دید میت 10 پرو با وجود قیمت پایین‌تر و گذشت زمان بیشتری از عرضه نه‌تنها در بسیاری موارد هم‌تراز گلکسی اس 9 است بلکه در برخی زمینه‌ها مثل قابلیت‌های نرم‌افزاری، دوربین و دوام شارژ باتری بهتر عمل می‌کند. در عوض گلکسی اس 9 عملکرد بهتری در عکاسی شب داشته و برای بازی کردن نیز مناسب‌تر است.

پس از تماشای این مقایسه می‌توانید بررسی کامل میت 10 پرو و گلکسی اس 9 سامسونگ را نیز در فارنت بخوانید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.