اپ‌نت: نقاشی حرفه‌ای در موبایل و تبلت با Painter Mobile

برای طراحی و نقاشی‌های حرفه‌ای در گجت اندرویدی‌تان اپلیکیشن Painter Mobile را نصب نموده و از امکانات جذاب آن برای خلق اثر هنری منحصربه‌فردتان استفاده کنید. این اپ توسط Corel برای کاربران اندرویدی طراحی و توسعه داده شده است.

0

اگر از علاقمندان به هنر نقاشی هستید حتما به انجام این هنر در روش‌های گوناگون فکر کرده و علاقه به امتحان شیوه‌های نوین نقاشی نیز دارید و یا شاید جزو آن دسته از افرادی هستید که بنا به هر علتی آموزش‌های حرفه‌ای در این زمینه ندیده‌اید اما دوست دارید بتوانید نقاشی کنید. از هر دسته‌ای که باشید با استفاده از Painter Mobile می‌توانید به سادگی هر طرحی که می‌خواهید را پیاده‌سازی نمایید. در این اپ ابزارهای مختلف نقاشی در اختیارتان گذاشته شده مانند انواع مدادها و قلموها، پالت‌های رنگی متنوع، انواع پاکن‌ها و سایر موارد موردنیاز.

در بخشی دیگر این امکان برایتان فراهم شده تا بتوانید از تصاویر موجود در حافظه‌تان نیز استفاده نموده و یا در همان زمان با استفاده از دوربین دستگاهتان تصویری تهیه نموده و بر روی آن تغییراتی اعمال نمایید. کارهایی که می‌توانید روی تصاویر آماده انجام دهید در وهله اول همان ویرایش‌های ابتدایی مانند سایرهای اپ‌های ویرایش تصویر بوده مانند برش، تنظیمات نور و… و در ادامه می‌توانید از آن‌ها تصاویر هنری بسازید و به عنوان یکی از لایه‌هایی که امکان طراحی بر روی آن‌ها را دارید از این تصاویر استفاده کنید. این لایه‌ها را می‌توان به صورت همزمان مورد اصلاح و طراحی قرار داد. در نهایت تصاویرتان را ذخیره نموده و یا با دوستانتان در صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.