آنر پلی 7 معرفی شد؛ یک گوشی اقتصادی برای کاربران با بودجه پایین

پس از آنکه هفته پیش شاهد معرفی گوشی بالا رده Honor 10 از سوی هواوی بودیم، این بار برند چینی از مدلی مقرون به صرفه با نام آنر پلی 7 پرده برداشته که قرار است با قیمت 95 دلاری به بازار عرضه گردد.

0

درحالی که شرکت‌هایی مانند سامسونگ و اپل بر سر افزایش قیمت گوشی بالا رده خود رقابت دارند، شرکت‌های چینی می‌کوشند متناسب با نیاز بازار محصولات مقرون به صرفه را در برخی بازارها عرضه کنند. پیرامون همین موضوع آنر که برند محصولات خوش قیمت هواوی محسوب می‌شود، به تازگی از گوشی هوشمند با نام آنر پلی 7 رونمایی کرده که قرار است با برچسب قیمتی زیر 100 دلار به بازار عرضه گردد.

آنر پلی 7 دارای نمایشگری 5.4 اینچی با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 از نوع FullView است که توسط پوشش خمیده 2.5D از آن محافظت می‌شود. به کار گیری این پوشش احساس یک گوشی بالا رده را به کاربر القا خواهد کرد، کما آنکه موجب در دست گیری راحت‌تر گوشی هم خواهد شد.

مدل مقرون به صرفه جدید آنر در سینه میزبان پردازنده چهار هسته‌ای MT6739 مدیاتک با کلاک فرکانس 1.5 گیگاهرتز در کنار 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی می‌باشد. نکته قابل توجه آنکه برای دسترسی به حافظه بیشتر می‌توان از کارت حافظه جانبی استفاده کرد، بدون آنکه نیاز به غیر فعال کردن سیم کارت دوم باشد. برخلاف بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار، این مدل دارای دو مودم Dual VoLTE می‌باشد و این یعنی آنکه هر دو سیم کارت را می‌توان به شبکه LTE متصل کرد.

آنر پلی 7

در قاب پشتی آنر پلی 7 از دوربین 13 مگاپیکسلی با فلاش ال‌ای‌‌دی و فوکوس خودکار با شناسایی فاز خودکار استفاده شده و دوربین سلفی هم به سنسور 5 مگاپیکسلی تجهیز شده است. از دیگر ویژگی‌های مدل مقرون به صرفه جدید برند آنر می‌توان به ابعاد بدنه 146.5 در 70.9 در 8.3 میلی‌متری، وزن 142 گرمی، پشتیانی از شبکه‌های Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.2 LE و باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

طبق اعلام شرکت سازنده، گوشی آنر پلی 7 قرار است از پس‌فردا در رنگ‌های آبی، طلایی و مشکی با برچسب قیمتی 95 دلاری در بازار چین عرضه شود؛ البته احتمالاً نسخه جهانی آن با قیمتی بیشتر از 100 دلار ارائه می‌گردد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.