فیت‌بیت سرانجام ساعت هوشمند Versa را معرفی کرد

شرکت فیت‌بیت به تازگی از ساعت هوشمند با نام Versa رونمایی کرده که شباعت زیادی هم به اپل واچ دارد. این ساعت قرار است با قیمتی پایین‌تر از ساعت Ionic به بازار عرضه شود.

0

فیت‌بیت یکی از شرکت‌هایی است که با ورود اپل به بازار گجت های پوشیدنی با ضرر و زیان زیادی و از طرفی کاهش شدید درآمد روبه‌رو شد، به طوری که در آخرین آمار منتشر شده از سوی موسسه iDC، فیت بیت اکنون تنها بر 17.3 درصد بازار تسلط دارد. به‌هرحال این شرکت می‌کوشد با عرضه ساعت‌های به مراتب بهتر از اپل واچ، نظام حاکم بر این بازار پتانسیل بالا رده تغییر دهد. در همین راستا این شرکت به تازگی از ساعت هوشمند Versa رونمایی کرده که ظاهر آن بسیاری شبیه اپل واچ است!

ساعت هوشمند Versa

هوشمند Versa از نمایشگری مربعی شکل با گوشی‌های گرد و پخ شده بهره می‌برد و در کنارهای آن 3 دکمه مشاهده می‌شود. این محصول نسبت به اپل واچ کمی کوچک‌تر، سبک‌تر و زیباتر است و در یک جمله می‌توان از سنسور تشخیص ضربان قلب 24/7، پخش موسیقی بدون وابستگی به گوشی هوشمند، نمایشگر باکیفیت، برنامه‌های اختصاصی کاربردی و یک باتری با عمر شارژ 4 روزه به عنوان شاخص‌ترین ویژگی‌های آن یاد کرد.

ساعت هوشمند جدید فیت‌بیت فاقد قابلیت ردیابی حرکات ورزشی کاربر از طریق GPS است، با این حال از یک برنامه داخلی بهره می‌برد که همانند یک مربی کامل قادر به ردیابی و تحلیل انواع داده‌ها می‌باشد. این برنامه به طور اختصاصی می‌تواند در حالات حرکتی مختلف از جمله پیاده روی، دویدن و یا حتی شنا کردن شما را زیر نظر داشته باشد و از طریق داده‌های فیزیکی بدنتان یک برنامه ورزشی مناسب را در اختیارتان قرار دهد. Versa یک ساعت به معنای واقعی هوشمند است که می‌تواند تمام اعلانیه های دریافتی از گوشی‌های مبتنی بر اندروید، IOS و حتی ویندوزی را نمایش دهد.

ساعت هوشمند Versa می‌تواند به هدفون‌های بی‌سیم متصل شود

شرکت سازنده همچنین وعده داده تا در آینده‌ای نزدیک امکان پاسخ دهی سریع به پیام‌ها را هم به فهرست ویژگی‌های این ساعت اضافه کند. به لطف تراشه بلوتوث، ساعت هوشمند Versa قادر است به انواع اقسام هدفون و اسپیکرهای بی‌سیم متصل شود و بدون نیاز به گوشی هوشمند تا 300 آهنگ را پخش نماید.

ساعت هوشمند Versa

از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند که همراه با طیف وسیعی از لوازم جانبی و بندهای متنوع به بازار عرضه خواهد شد، می‌توان به پشتیبانی از فناوری NFC برای پرداخت‌های الکترونیک، زیر نظر گرفتن کیفیت خواب و به خاطر سپردن مریضی‌های شخصی و مرسوم اشاره کرد. ساعت هوشمند Versa با قیمت 200 دلاری از هم‌اکنون از طریق وب‌سایت شرکت سازنده قابل پیش خرید است که به نسبت دارای برچسب قیمتی پایین‌تری نسبت به نسخه‌های سامسونگی و اپل واچ است.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.