هواوی نام تجاری میت ایکس را به نام خود ثبت کرد

ظاهرا هواوی برنامه‌ای برای عرضه گوشی با نام میت ایکس در سر دارد و به همین دلیل باخبر شدیم هواوی نام تجاری میت ایکس را به نام خود ثبت کرده است.

0

گفته می‌شد که ممکن است گوشی‌های خانواده میت 10 هواوی با نام تجاری هواوی میت ایکس راهی بازار شوند اما گوشی‌های خانواده میت 10 هواوی در آبان ماه امسال معرفی شدند خبری از این تغییر نام نبود.

در این بین با درخواست ثبت نام تجاری Mate X توسط نماینده هواوی در انگلستان یک بار دیگر شایعات گوشی میت X بر زبان‌ها افتاده است.

از آنجایی که در زبان رومی عبارت X معادل عدد 10 است و در حال حاضر میت 10 را در بازار شاهد هستیم، نام‌گذاری گوشی بعدی این خانواده با نام تجاری Mate X چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

در این بین شایعاتی نیز مبنی یک گوشی اختصاصی از خانواده میت 10 با نام میت ایکس مطرح شده است. شاید هم هواوی این نام تجاری را تنها با این نیت ثبت کرده است که سایر رقبا نتوانند با ثبت این نام، خللی در برنامه‌های هواوی وارد کنند.

البته به این نکته نیز باید اشاره کرد که هواوی با عبارت X چندان هم غریبه نیست و لپ‌تاپ میت‌بوک ایکس که اردیبهشت امسال معرفی شد به عنوان محصولی در رده مک‌بوک‌های اپل شناخته می‌شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.