آموزش کامل و تصویری دانلود از یوتیوب برای گوشی و کامپیوتر

یوتیوب بزرگ‌ترین سایت بارگذاری ویدئو در جهان است. حجم عظیمی از کلیپ‌های سرگرم‌کننده، هنری، فیلم، آموزشی، علمی و … در این سایت بارگذاری شده است. بسیاری از این کلیپ‌ها استفاده‌ای کاربردی برای کاربران دارند و ازاین‌رو به دنبال دانلود و ذخیره آن هستند. دانلود از یوتیوب به‌راحتی امکان‌پذیر نیست و برای ما کاربران ایرانی باوجود فیلتر بودن یوتیوب این سختی دوچندان است.

3

در این یادداشت فارنت قرار است به‌طور کامل به آموزش دانلود از یوتیوب بپردازیم. این آموزش شامل چهار بخش است. بخش اول که اصلی‌ترین بخش آموزش است، آموزش نحوه دانلود از یوتیوب با سایت است. این بخش شامل کسانی می‌شود که به دنبال دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار و دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر می‌گردند. باید اضافه کنم که این بخش همان روش معروف دانلود از یوتیوب SS است و طبعاً اگر به دنبال دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم کاملاً رایگان می‌گردید باید این بخش را دنبال کنید. بخش دوم آموزش دانلود موزیک از یوتیوب بدون نیاز به فیلترشکن است. بخش سوم به آموزش دانلود از یوتیوب با تلگرام پرداخته‌ایم. این بخش مخصوص کسانی است که به دنبال یادگیری نحوه دانلود از یوتیوب با گوشی هستند. بخش چهارم نیز به دانلود از یوتیوب بدون فیلترشکن اختصاص دارد.

دسترسی سریع به مطالب آموزش دانلود از یوتیوب :

آموزش نحوه دانلود از یوتیوب با سایت SS

آموزش نحوه دانلود مستقیم موزیک از یوتیوب بدون فیلترشکن

آموزش روش دانلود از یوتیوب در اندروید و iOS برای گوشی


آموزش نحوه دانلود از یوتیوب با سایت SS

همان‌طور که می‌دانید سایت یوتیوب در ایران فیلتر است و برای دسترسی به آن باید به یک فیلترشکن متصل شوید. روش‌هایی که در این بخش به آموزش آن می‌پردازیم، همگی نیازمند اتصال شما به فیلترشکن هستند. پس برای شروع کار ابتدا فیلترشکن خود را روشن کنید. توجه داشته باشید که آموزش تصویری ما برای کامپیوتر است، اما تمامی مراحل قابل‌اجرا بر روی گوشی نیز هست.

ابتدا محتوای موردنظر خود را در گوگل جست‌وجو می‌کنید و نتایج آن با لینک‌های یوتیوب بر روی گوگل نمایش داده می‌شود. ما تریلر انیمیشن کوکو را جست‌وجو کرده‌ایم که نتیجه آن به شکل زیر برای ما نمایش داده‌شده است. البته ممکن است نتیجه فقط به‌صورت لینک‌های عادی نمایش داده شود.

دانلود از یوتیوب SSلینک یوتیوب موردنظر خود را در یک تب جدید بازکنید. سپس مانند تصویر زیر به ابتدای نام یوتیوب در آدرس بار SS اضافه کنید و کلید اینتر را فشار دهید.

1 دانلود از یوتیوب SSحالا با صفحه‌ای مشابه تصویر زیر روبرو می‌شوید. در اصل شما به سایت Savefrom.net منتقل‌شده‌اید که لینک یوتیوب موردنظر شمارا برای دانلود مهیا می‌کند. همین حالا می‌توانید با فشردن کلید دانلود از یوتیوب با سایت نسخه پیشنهادی را که معمولاً بهترین نسخه است دانلود کنید. در کلیپ یوتیوب موردنظر ما نسخه 720p برای دانلود پیشنهادشده است.

2 دانلود از یوتیوب SSاگر می‌خواهید نسخه‌های دیگر را دانلود کنید کافی است علامت رو به پایین را که در تصویر زیر مشخص‌شده است فشار دهید. ابتدا مانند تصویر نسخه‌های رایج را که به چند رزولوشن و فرمت محدود هستند به شما نمایش می‌دهد. اگر احساس کردید به نسخه دیگری نیاز دارید، بازهم علامت رو به پایین را فشار دهید تا نسخه‌های بیشتر نمایش داده شوند.

3 دانلود از یوتیوب SSهمان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، لیست بلند بالایی از نسخه‌های کلیپ موردنظر شما نمایش داده می‌شوند که این نسخه‌ها برای هر کلیپ به‌طور مشخص متفاوت است.

دانلود از یوتیوب با سایتنسخه‌هایی که در کنار آن‌ها علامت یک بلندگوی خط‌خورده قرمز دیده می‌شود بدون صدا هستند و در انتهای لیست نسخه‌های صدای خالی کلیپ نیز دیده می‌شود.

1 دانلود از یوتیوب با سایت

دانلود از یوتیوب با سایت ssدر انتها نسخه موردنظر خود را انتخاب کنید و کلید  را فشار دهید تا مانند تصویر زیر کلیپ برای دانلود ارائه شود. توجه داشته باشید که بسته به تنظیمات کامپیوتر شما، ممکن است این نسخه توسط دانلود منیجر و یا خود مرورگر دانلود شود.3 دانلود از یوتیوب با سایت

آموزش نحوه دانلود مستقیم موزیک از یوتیوب بدون فیلترشکن

گاهی اوقات تنها نیاز به دانلود کردن صوت کلیپ خود هستیم. به‌طور مثال یک قطعه موسیقی را در یوتیوب پیدا می‌کنیم و فقط نسخه باکیفیت MP3 آن را می‌خواهیم. برای این کار باید از سایت y2mate.com کمک بگیرید. سایت y2mate نیز مانند Savefrom.net مخصوص دانلود از یوتیوب است و عملکرد کاملاً مشابهی دارد. اما بخش دیگری دارد که در آن به‌صورت آنلاین صوت کلیپ‌ها را جداگانه به فایل MP3 تبدیل کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نکته حائز اهمیت درباره این سایت این است که برای دانلود نسخه MP3 کلیپ‌ها (تا زمان نوشتن این یادداشت) نیازی به اتصال به فیلترشکن نخواهید داشت. از این لینک برای ورود به این بخش استفاده کنید.

سایت تبدیل لینک یوتیوبهمانند تصویر بالا، لینک ویدئوی موردنظر خود را در آدرس بار وسط تصویر وارد کنید. پس از چند لحظه کلیپ موردنظر شما همراه با نسخه MP3 پیشنهادی سایت نمایش داده می‌شود. معمولاً نسخه پیشنهادی 128kbps است و می‌توانید با فشردن کلید سایت تبدیل لینک یوتیوب وارد فرایند دانلود همین نسخه شوید.

1 سایت تبدیل لینک یوتیوبدرعین‌حال با فشردن علامت رو به پایینی که در تصویر بالا مشخص‌شده است، می‌توانید نسخه‌های دیگری را برای دانلود انتخاب کنید. همان‌طور که در تصویر می‌بینید حتی می‌توانید نسخه‌های MP4 کلیپ خود را نیز انتخاب و دانلود کنید. پس از انتخاب نسخه مورد خود، پنجره‌ای مانند تصویر زیر باز می‌شود و در آن چندثانیه‌ای (بسته به کلیپ انتخاب‌شده) زمان می‌برد تا صدای کلیپ به کیفیت موردنظر شما تبدیل و آماده دانلود شود.

2 سایت تبدیل لینک یوتیوبپس از پایان یافتن عملیات تبدیل فایل، می‌توانید با فشردن کلید سایت تبدیل لینک یوتیوب فایل خود را دریافت کنید. بسته به تنظیمات کامپیوتر و مرورگر شما ممکن است این فایل توسط دانلود منیجر و یا خود مرورگر دانلود شود.

روش دانلود از یوتیوب در اندروید و iOS برای گوشی

هر دو شیوه‌ای که تا به اینجا درباره دانلود از یوتیوب آموزش دادیم، قابل‌استفاده بر روی گوشی نیز هستند. بااین‌حال بگذارید اینجا به‌طور اختصاصی به آموزش نحوه دانلود از یوتیوب با گوشی بپردازیم. این کار به‌راحتی هرچه‌تمام‌تر با اپلیکیشن تلگرام امکان‌پذیر است. برای آن تنها به نصب بوت تلگرامی @savevideobot نیاز دارید.

دانلود از یوتیوب با تلگرام 1با واردکردن @savevideobot در قسمت جست‌وجوی تلگرام و وارد شدن به آن تصویری مانند زیر نمایش داده می‌شود.

دانلود از یوتیوب با تلگرامبرای شروع باید دکمه START پایین صفحه را فشار دهید. با این کار پیامی مانند زیر نمایش داده می‌شود.

نحوه دانلود از یوتیوب با گوشیحالا مانند تصویر زیر لینک ویدئوی خود را در قسمت چت وارد کنید.

نحوه دانلود از یوتیوب با گوشی 2با واردکردن آدرس لینک، مشخصات ویدئوی موردنظر شما، در قالب یک پیام از طرف شما نمایش داده می‌شود و بلافاصله بعدازآن پیامی مانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود که اعلام می‌کند انجام درخواست شما چند لحظه زمان می‌برد که این زمان بسته به کلیپ درخواست شده متغیر است.

نحوه دانلود از یوتیوب با گوشیپس از چند لحظه مشخصات ویدئوی درخواستی شما از سوی @savevideobot اعلام‌شده و در زیر آن رزولوشن‌هایی که امکان دانلود آن‌ها وجود دارد می‌آید.

نحوه دانلود از یوتیوب با گوشیپس از انتخاب رزولوشن موردنظر خود، بازهم پیامی از سوی بوت ارسال می‌شود و اعلام می‌کند که عملیات تبدیل کلیپ و آپلود آن بر روی تلگرام زمان‌بر است و این زمان بستگی به کلیپ انتخابی شما دارد.

نحوه دانلود از یوتیوب با گوشی 2درنهایت کلیپ شما برای دانلود بر روی بوت قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که اگر نسخه موردنظر شما کمتر از 50 مگابایت باشد به‌صورت یک کلیپ در اختیارتان قرار می‌گیرد و اگر بیشتر از 50 مگابایت باشد، به‌صورت لینک در اختیارتان قرار می‌گیرد که با فشردن لینک و باز شدن آن در مرورگر، مانند هرفایل دیگری می‌توانید اقدام به دانلود آن کنید.نحوه دانلود از یوتیوب با گوشی 5

نکته بسیار مهم: مسئله‌ای که درباره سایتهای مخصوص دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم و بدون فیلترشکن وجود دارد، فیلتر شدن آن‌ها است. سایت‌های بسیاری وجود دارند که این خدمات را به‌صورت رایگان ارائه می‌کنند، اما تقریباً اکثریت قریب به‌اتفاق آن‌ها فیلتر هستند. سایتی که ما در اینجا برای دانلود از یوتیوب بدون فیلترشکن معرفی کردیم، شامل همان قریب به‌اتفاق است که تا لحظه نگارش این یادداشت فیلتر نشده است. به همین دلیل این روش دانلود از یوتیوب باوجود ساده‌تر بودن از روش‌های دیگر، در انتها آمد. احتمال دارد زمانی که شما در حال خواندن این یادداشت هستید، این سایت فیلتر شده باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. مهسا می‌گوید

    کلودفایل تا همین چنوقت پیش عالی بود ولی الان اصلا کار نمی کنه و هیچ لینکی نمیده همش ارور میده! سایت غیرفی*ل*ترشده ی دیگه ای نمی شناسین؟ همشون فی*ل*تر شدن!

  2. Youtube می‌گوید

    ابزار عالی، علاوه بر این از https://h2converter.com/ برای تبدیل و برش صدا از یوتیوب استفاده می کنم

  3. Amir می‌گوید

    مثل همیشه عالی همیشه بهترین آموزش های کاربردی رو مینویسد ترجمه میکنید