مشخصات دوربین گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس فاش شد

درحالی‌که کمتر از دو ماه به رونمایی از گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ باقی مانده یک منبع نسبتاً معتبر مشخصات و ویژگی‌های دوربین‌های این دو پرچم‌دار را فاش کرده است.

0

یکی از معایب گلکسی اس 8 نسبت به رقبا عدم استفاده از دوربین دوگانه و نبود قابلیت ثبت تصاویر پرتره بود. ظاهراً این مشکل قرار است حداقل در نسخه پلاس گلکسی اس 9 برطرف شود هرچند که نسخه عادی نیز با ویژگی‌های جذابی همراه خواهد بود. مشخصات دوربین گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به تازگی در یک تصویر درز کرده است.

گلکسی اس 9 از یک تک دوربین 12 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال بهره خواهد برد. این دوربین بالاتر درجه روشنایی لنز را با دیافراگم f/1.5 داشته اما در صورت امکان می‌تواند دیافراگم را به f/2.4 تغییر دهید که برای ثبت تصاویر از مناظر مناسب‌تر خواهد بود.

مشخصات دوربین گلکسی اس 9

اما گلکسی اس 9 از دوربین دوگانه شبیه به گلکسی نوت 8 بهره می‌گیرد. یکی از این دو دوربین از لنز f/1.5 و دیگری از f/2.4 بهره می‌گیرند و می‌توانند به صورت همزمان عکاسی کنند. این دوربین از الگوریتم‌های تشخیص فاصله و عمق پیچیده برای ثبت تصاویر نهایی باکیفیت استفاده خواهد کرد اما احتمالاً یکی از دوربین‌ها به لنز تله‌فوتو مجهز خواهد بود.

از نظر دوربین سلفی هر دو گوشی کماکان از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره خواهند گرفت و گفته می‌شود دوربین اصلی قادر به ثبت ویدئوهای اسلوموشن باکیفیت بالاتر است.

در کنار مشخصات دوربین اطلاعاتی هم درباره صفحه‌نمایش، رم و باتری این دو گوشی منتشر شده است. گلکسی اس 9 با صفحه‌نمایش 5.77 اینچی، چهار گیگابایت رم و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد درصورتی‌که گلکسی اس 9 پلاس به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 6.22 اینچی، شش گیگابایت رم و 3500 میلی‌آمپرساعت باتری مجهز است.

به این ترتیب به نظر می‌رسد برخلاف سال گذشته بین نسخه پلاس و معمولی تفاوت بیشتری وجود دارد و نسخه پلاس چه از نظر عملکرد و چه دوربین و البته قیمت یک پله بالاتر از نسخه معمولی خواهد بود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.