اپل واچ با هشدار حمله قلبی جان یک کاربر را نجات داد

تکنولوژی تلاش کرده تا به زندگی روزمره کمک فراوان کند و اپل نیز به عنوان یکی از غول‌های تکنولوژی در طی سال‌های اخیر خبرساز بوده و چندین بار باعث شده تا جان کاربران را نجات دهد، این بار نیز اپل واچ باعث نجات جان یک کاربر شده است.

1

آخرین گزارش 9to5Mac از این قرار است که اپل واچ موفق شده تا زندگی اسکات کیلیان را نجات دهد. او قبل از تولد 50 سالگی‌اش یک چکاپ کلی انجام داده تا مطمئن شود سلامت کامل دارد و نیاز به نگرانی در هیچ بخشی نخواهد داشت. نتیجه تست‌های او هیچ خطری را نمایان نکرده و سلامت کامل او را تضمین کرد، اما یک شب هنگام خواهد اپل واچ او که برای ثبت الگوی خوابش دور مچش بسته شده بود به او از طریق یک اپ شخص ثالث به نام HeartWatch اخطار داده بود که ضربان قلبش در طول خواب بالا رفته است.

آقای اسکات همچنین کمی سوءهاضمه را پیش ازین تجربه کرده بود که نشانه یک خطر حمله قلبی است و او بدین خاطر به اورژانس سر زده تا از خطر پیش‌گیری کند. در بیمارستان دوباره روی او یک سری تست انجام شده و دوباره جواب‌ها کاملا نرمال بوده است اما همچنان گزارش اپل واچ او ضربان قلب نامنظمی را نشان می‌داده است. بدین خاطر پرسنل بیمارستان یک تست خون از او ثبت می‌کنند و متوجه می‌شوند که یک آنزیم در خون او کمی نامنظم فعالیت داشته و در حال فرستادن سیگنال برای وقوع یک حمله قلبی بوده است.

کیلیان اسکات به 9to5Mac گفت که طبق گفته دکتر او اگر خواب می‌ماند و به آلارم توجه نمی‌کرد ممکن بود بیدار نشود و در خواب دچار حمله قلبی شود.

منبع Ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهرداد می‌گوید

    تبلیغات اپل گونه هر چند وقت یکبار از این خبر ها منتشر میشه دیگه عادت کردیم