اپ‌نت: پشتیبان‌گیر اندروید (Swift Backup (Beta

به طور مداوم از اطلاعات گجت اندرویدی‌تان نسخه پشتیبان تهیه نمایید. با استفاده از اپلیکیشن (Swift Backup (Beta به صورت خودکار نسخه پشتیبان داشته باشید تا در صورت بروز مشکل و پاک شدن اطلاعات بتوانید به راحتی آن‌ها را بازیابی نمایید. این اپ توسط کمپانی SwiftApps.org برای کاربران اندرویدی ارائه شده است.

0

حتما برایتان پیش آمده که یکباره تمام اطلاعات گجت اندرویدی‌تان را از دست داده‌اید و دیگر امکان بازیابی آن‌ها را نداشته‌اید. یک راه‌حل ساده اما مطمئن و پرکاربرد استفاده از اپ‌های بکاپ‌گیری بوده که امروز یکی از بهترین و کامل‌ترین‌های این زمینه را برایتان معرفی می‌کنیم. این اپ تنها در عرض چند دقیقه می‌تواند این عملیات را انجام دهد و دیگر نگرانی بابت از دست رفتن محتوای مورد نظرتان نخواهید داشت.

مواردی که قابل پشتیبان‌گیری هستند شامل تماس‌ها، پیامک‌ها، تصاویر پس‌زمینه، انواع برنامه ها و سایر موارد می‌باشد. اگر دستگاه شما روت شده باشد می‌توانید از شبکه‌های وایفای و دیتای برنامه‌هایتان نیز نسخه پشتیبان تهیه کنید. این عملیات برای شما چندان وقت‌گیر نیست چرا که سرعت عملکرد (Swift Backup (Beta بسیار بالا بوده و در کمترین زمان ممکن نسخه‌های پشتیبان برای شما حاضر می‌شوند. محیط اپ بسیار زیبا و ساده بوده و برای همه به راحتی قابل استفاده می‌باشد. در نهایت پشتیبان‌ها را در فضای ابری می‌توانید مورد استفاده قرار داده و به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.