قابلیت‌های جدید اندروید ور حالا از طریق پلی استور عرضه می شود

اگر این قابلیت بکار افتد، گوگل می‌تواند بسیاری از قابلیت‌های جدید خود برای اسمارت واچ‌ها را بدون نیاز به انتظار به آپدیت فرم‌ور به‌روزرسانی کند.

0

مدت‌ها پیش‌ازاین کاربران اندروید برای دریافت آپدیت‌های اپلیکیشن‌های مخصوص خود، باید چندین ماه صبر می‌کردند، زیرا به‌روزرسانی این اپلیکیشن‌ها منوط به به‌روزرسانی firmware دستگاهشان بود. این روزها این آپدیت‌های کلیدی به‌راحتی از گوگل پلی استور قابل دریافت هستند. حالا گوگل این قابلیت را برای کاربران اندروید ور نیز پیش‌بینی کرده است و آن‌هایی که ساعتشان مجهز به اندروید ور 2.0 است می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را توسط پلی استور آپدیت کنند.

«هوی لام» از توسعه‌دهندگان اندروید ور گوگل، تائید کرد که فیچرهای جدید در اندروید ور 2.0 می‌توانند از طریق پلی استور به‌روزرسانی شوند. البته این قابلیت منوط به آپدیت بودن اندروید ور دستگاه می‌شود. این به معنی آن است که به‌روزرسانی‌های بهبوددهنده اپلیکیشن‌ها در فواصل زمانی کوتاه‌تری عرضه‌شده و نیازی به انتظار چندین ماهه برای آپدیت فرم‌ور نخواهد بود.

چندی پیش آپدیت اندروید ور 2.0 برای اسمارت واچ‌ها عرضه شد. از قابلیت‌های جدیدی که در این به‌روزرسانی اضافه‌شده بودند می‌توان به پشتیبانی از اپلیکیشن‌های چت شخص سوم در تماس‌ها، دسترسی‌های بهتر در پلی استور برای کاربران تازه‌کار و قابلیت‌های بسیار و رفع باگ‌های دیگر اشاره کرد.

حالا اگر این قابلیت بکار افتد، گوگل می‌تواند بسیاری از قابلیت‌های جدید خود برای اسمارت واچ‌ها را بدون نیاز به انتظار به آپدیت فرم‌ور به‌روزرسانی کند. این مسئله باعث افزایش بسیار بیشتر سرعت به‌روزرسانی قابلیت‌های گوگل می‌شود. لام اضافه کرد که در ماه‌های آینده به‌روزرسانی‌هایی مشابه آن چیزی که گفته شد توسط گوگل عرضه خواهد شد.

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.