مشکلات رایج گلکسی نوت 8 و راهکارهای برطرف کردن آن‌ها

گلکسی نوت 8 یکی از بهترین پرچمداران ۲۰۱۷ است اما این گوشی نیز مشکلات خاص خود را دارد که در ادامه به مشکلات رایج گلکسی نوت 8 و راهکارهای برطرف کردن آن‌ها خواهیم پرداخت.

37

حساب گوشی‌های پرچمدار از سایر گوشی‌ها جداست و سلاطین موبایل تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا این گوشی‌ها از هر لحاظ بی‌عیب و نقص راهی بازار شوند، انصافا نیز باید گفت که سامسونگ در حق گلکسی نوت 8 چیزی کم نگذاشته است و این گوشی به لحاظ امکانات تا دندان مسلح راهی بازار شده است.

اما این نکته را نیز باید در نظر داشت که هر چقدر هم در ساخت یک گوشی هوشمند دقت به خرج داده شود باز هم مشکلاتی هست که از چشم تیزبین سازندگان گوشی‌های هوشمند دور می‌ماند.

گلکسی نوت 8 سامسونگ نیز مشکلات جزئی و رایجی دارد که در ادامه با هم به راه‌کارهای برطرف کردن آن‌ها اشاره‌ای خواهیم داشت.

لازم به ذکر است که این مشکل‌ها جزئی و موردی هستند و احتمال زیادی وجود دارد که گلکسی نوت 8 شما اصلا چنین مشکلاتی را نداشته باشد.

مشکل شماره یک: مشکل اسکرول‌ کردن صفحه

بعضی از کاربران گلکسی نوت 8 گزارش داده‌اند که اسکرول کردن صفحه‌های وب‌سایت‌ها با کندی و اختلال صورت می‌گیرد، این مشکل در حین اسکرول کردن در بعضی اپلیکیشن‌ها نیز مانند گالری گزارش شده است.

راه‌حل:

از قرار معلوم دلیل اصلی این مشکل نصب اپلیکیشن تغییر کاربری دکمه بیکسبی در گلکسی نوت 8 است. همان‌گونه که حتما می‌دانید کاربرانی هستند که از کاربری دکمه فراخوانی دستیار صوتی بیکسبی در گلکسی نوت 8 رضایت ندارند و به همین منظور شاهد انتشار یک اپلیکیشن هستیم که به صورت نرم‌افزاری میان‌بر بیکسبی را تغییر می‌دهد. این امر باعث محبوبیت این اپلیکیشن شده است و کاربران گلکسی‌های نوت 8 زیادی آن را نصب کرده‌اند.

با این حساب اگر شما هم در حین مرور صفحه‌های وب یا اسکرول کردن در سایر قسمت‌ها با مشکل روبرو هستید و اپلیکیشن Bixby button remapper را نصب کرده‌اید، این اپلیکیشن را حذف کنید تا اسکرول ‌صفحه‌های وب‌ بدون مشکل انجام شود.

مشکل شماره دو: امکان حذف آیکون یک اپلیکیشن در هوم‌اسکرین وجود ندارد

 

لمس طولانی آیکون یک اپلیکیشن در هوم‌اسکرین باعث باز شدن منویی می‌شود که می‌توانید از طریق این منو آیکون اپلیکیشن که در صفحه‌ هوم‌اسکرین قرار گرفته را حذف کنید. اما از قرار معلوم بعضی از کاربران قادر به باز کردن این منوی مذکور نیستند و در نتیجه نمی‌توانند آیکون‌های اپلیکیشن‌ها را از صفحه‌ هوم‌اسکرین حذف کنند.

راه‌حل:

این مشکل نیز دلیلی خاص خود را دارد و برطرف کردن آن هم کار چندان سختی نیست. ظاهرا کاربرانی که با این مشکل مواجه هستند گزینه Animation Duration Scale را که در قسمت Developer Option در منوی Settings وجود دارد را غیرفعال کرده‌اند. این گزینه باعث می‌شود افزایش عملکرد گوشی می‌شود اما همان‌گونه که اشاره شد امکان حذف آیکون یک اپلیکیشن در هوم‌اسکرین در صورت غیرفعال بودن این گزینه وجود ندارد.

پیشنهاد می‌کنیم برای برطرف کردن این مشکل این گزینه را بر روی مقدار 0.5x تنظیم کنید تا منوی مربوط به اپلیکیشن‌ها در صفحه هوم‌اسکرین با لمس طولانی باز شود.

مشکل شماره سه: ویژگی باز کردن قفل گوشی با تشخیص چهره عملکرد خوبی ندارد

در گلکسی نوت 8 شاهد ویژگی‌ با نام Face Unlock هستیم که چهره کاربر را تشخیص داده و قفل گوشی را باز می‌کند. اما کاربران گزارش داده‌اند که حتی در شرایطی که نور کافی در محیط وجود دارد نیز بعضی از وقت‌ها باید بیشتر از ده بار تلاش کنند تا قفل گوشی از طریق تشخیص چهره باز شود.

راه‌حل:

از قرار معلوم این اشکال به دلیل نصب یک اپلیکیشن صورت گرفته است. بعضی از کاربران مدعی هستند که دلیل این اشکال نصب واتس‌اپ است، عده‌ای دیگر نیز معتقدند که غیرفعال کردن دسترسی‌های دوربین در اپلیکیشن واتس‌اپ باعث حل این مشکل می‌شود. اگر هم اصلا واتس‌اپ بر روی گوشی شما نصب نشده است و کماکان با این مشکل روبرو هستید پیشنهاد می‌کنیم تمامی اپلیکیشن‌هایی که بعد از مشاهده این مشکل نصب کرده‌اید را پاک کرده و در حین نصب اپلیکیشن‌های جدید توجه داشته باشید این اپلیکیشن نیاز به دسترسی به دوربین نداشته باشد، چرا که به احتمال زیاد عدم تشخیص درست چهره کاربر برای باز کردن قفل گوشی به دلیل نصب اپلیکیشنی است که به دوربین دسترسی دارد.

مشکل شماره چهار: مشاهده لایه‌ای از رنگ زرد، صورتی یا بنفش بر روی صفحه‌نمایش

بعضی از کاربران گلکسی نوت 8 مدعی شده‌اند که لایه‌ای از رنگ زرد، صورتی یا بنفش را بر روی صفحه‌نمایش گوشی مشاهده می‌کنند.

راه‌حل:

عدم تنظیم درست رنگ صفحه‌نمایش (Calibration) در بیشتر مواقع باعث نمایش این طیف‌های رنگ می‌شود. برای حل این مشکل باید وارد منوی Settings شده و گزینه Display را انتخاب نموده و وارد حالت Color Mode شوید. در این قسمت چهار گزینه پیش روی شما قرار دارد، این گزینه‌ها به ترتیب Adaptive display, AMOLED cinema, AMOLED photo و Basic هستند.

میزان تعادل رنگ‌ها را نیز با مراجعه به قسمت Advanced Options می‌توانید تنظیم کنید. گرفتن شماره #*15987#* نیز باعث باز شدن منویی برای تنظیم طیف رنگ قرمز می‌شود.

اگر هیچ‌کدام از این راه‌حل‌هایی که گفتیم رنگ صفحه‌نمایش را به حالت طبیعی باز نگرداند باید گوشی را به واحد خدمات سامسونگ برای تعمیر ببرید.

مشکل شماره پنج: پیکسل‌های خاموش بر روی صفحه‌نمایش

بعضی از کاربران نیز مدعی هستند که به صورت پراکنده شاهد پیکسل‌های خاموش بر روی صفحه‌نمایش گلکسی نوت 8 خود هستند.

راه‌حل:

اپلیکیشن Dead Pixel Test and Fix گزینه‌ مناسبی برای برطرف کردن این مشکل است. پس از اجرای این اپلیکیشن پیکسل‌های خاموش و غیرفعال از بین خواهند رفت.

البته این امر در صورتی است که پیکسل‌های خاموش صفحه‌نمایش بر اساس مشکلات نرم‌افزاری ایجاد شده باشند و اگر این اپلیکیشن نتوانست مشکل غیرفعال بودن پیکسل‌ها را حل کند به احتمال زیاد با مشکل سخت‌افزاری روبرو هستید و باید گوشی را به مرکز خدمات تحویل دهید.

مشکل شماره شش: اختلال در برقراری ارتباط

تعامل با وای‌فای و بلوتوث در بیشتر مواقع مشکلاتی را در گوشی‌های هوشمند به دنبال دارد و گلکسی نوت 8 نیز از این قائده مستثنی نیست.

راه‌حل:

مشکلات وای‌فای

برای حل مشکل اتصال وای‌فای در گلکسی نوت 8، گوشی و روتر را به مدت حداقل ۱۰ ثانیه خاموش کنید و سپس هر دو را روشن کرده و سعی به برقراری ارتباط وای‌فای کنید.

اگر مشکل حل نشد سری به قسمت Settings بزنید و اطمینان خاطر حاصل کنید که گزینه Power Saving خاموش باشد.

اپلیکیشن Wi-Fi Analyzer نیز گزینه خوبی برای بررسی و بهبود وضعیت وای فای به حساب می‌آید. قطع اتصال به مودمی که از آن استفاده می‌کنید نیز ممکن است مشکل وای‌فای را حل کند، برای اینکار باید وارد منوی Settings شده و گزینه Wifi را لمس طولانی کنید تا اتصال‌های موجود نمایش داده شود، سپس نام مودم خود را ار فهرستی که وجود دارد انتخاب کرده و گزینه Forget را انتخاب کنید.

در نهایت نیز مجدد از طریق گوشی، مودم را جستجو کرده و گذرواژه و اطلاعات مربوط به اتصال مودم را وارد کنید. از آپدیت بودن فیرمور روتر خود اطمینان خاطر حاصل کنید. آپدیت بودن اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار گوشی را نیز کنترل کنید.

وارد قسمت تنظیمات حرفه‌ای وای‌فای در منوی Settings – Advanced شده و مک آدرس گوشی را یادداشت کنید، سپس اطمینان خاطر حاصل کنید که این آدرس در فهرست آدرس‌های دسترسی مجاز در قسمت‌ مک‌آدرس‌های فیلتر نشده در روتر قرار دارد.

بعضی از کاربران گلکسی نوت 8 نیز راه جالبی را برای مشکل اختلال در اتصال وای‌فای پیدا کرده‌اند، این کاربران با قطع کردن ویژگی Hotspot 2.0 این مشکل را بر طرف کرده‌‌اند.

از طرف دیگر کاربران زیادی نیز مدعی شده‌اند که اتصال گوشی از طریق SmartSwitch به وای‌فای باعث قطع و اختلال در وای‌فای گوشی می‌شود. در این شرایط ریست کردن گوشی به حالت کارخانه ممکن است مشکل عدم اتصال به وای‌فای را برطرف کند.

مشکلات بلوتوث

اگر بلوتوث گلگسی نوت 8 در اتصال با بلوتوث خودرو مشکل داشت، یک بار اتصال را ریست کنید.

اطمینان خاطر حاصل کنید که فرآیند اتصال گوشی به خودرو از طریق بلوتوث به درستی انجام شده است.

وارد منوی Settings شده و گزینه Bluetooth را انتخاب کنید و سپس پارامترها را کنترل کنید تا چیزی از قلم نیافتاده باشد.

وارد منوی Settings شده و گزینه Blotooth را انتخاب کرده و تمامی دستگاه‌هایی که با گوشی از طریق بلوتوث متصل شده‌اند را پاک کرده و سعی کنید یک بار دیگر از ابتدا ارتباط گوشی با خودرو را از طریق بلوتوث برقرار کنید.

مشکل شماره هفت: اشکالاتی که باید برای رفع آن‌‌ها منتظر دریافت آپدیت نرم‌افزاری بود

گلکسی نوت 8 مشکلاتی هم دارد که در حال حاضر راه‌حلی برای آن‌ها وجود ندارد، و کاربران چاره‌ای ندارند تا برای رفع این مشکلات منتظر دریافت آپدیت‌های نرم‌افزاری جدید باشند از جانب سامسونگ یا توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌هایی که با گلکسی نوت 8 مشکل دارند باشند.

عدم امکان آپلود ویدئو در اینستاگرام

بعضی از کاربران به راحتی می‌‌توانند عکس‌‌ها را در حساب کاربری اینستاگرام خود آپلود کنند اما چنین امکانی را برای آپلود ویدئو‌ها ندارند.

مشکل اجرای ویدئو‌های HDR در یوتیوب

بعضی از کاربران قادر به تماشای ویدئوهای HDR با رزولوشن 1440 و سرعت 60 فریم‌ بر ثانیه در یوتیوب نیستند.

مشکلات دوربین

برخی از کاربران نیز متوجه شده‌اند زمانی که از حالت Selective Focus یا Live Focus در دوربین گلکسی نوت 8 استفاده می‌کنند با مشکلاتی روبرو می‌شوند. در صورت بروز چنین مشکلی پاک کردن کَش اپلیکیشن‌ها ممکن است چاره‌ساز باشد، اما اگر این شیوه برای شما جواب نداد متاسفانه باید بگوییم چاره‌ای به غیر از صبر کردن برای دریافت آپدیت جدید ندارید.

راهنمای انجام ریست‌ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، بوت‌ کردن گوشی در حالت Safe و پاک‌کردن پارتیشین کَش

ریست نرم‌افزاری

برای اینکار باید دکمه پاور و دکمه تنظیم کم صدا را به صورت همزمان به مدت ۱۰ ثانیه نگه‌ دارید تا گوشی خاموش شده و به اصطلاح به صورت نرم‌افزاری ریست شود. در شرایطی که گوشی روشن بود اما صفحه‌نمایش قفل شده بود این نوع ریست می‌تواند مشکل را حل کند.

ریست سخت‌افزاری

زمانی که گوشی کاملاً خاموش است، دکمه تنظیم صدای بلند به همراه دکمه بیکسبی و دکمه پاور به صورت همزمان نگه‌ دارید. پس از اینکه گوشی روشن شد و لوگوی سامسونگ را مشاهده کردید دکمه پاور را رها کنید اما همچنان دکمه تنظیم صدای بلند و هوم را به صورت همزمان نگه دارید.

در این حالت زمانی که منوی ریکاوری اندروید ظاهر شد تمامی دکمه‌ها را رها کنید. در این قسمت بوسیله دکمه‌ تنظیم صدای کم می‌توانید گزینه Wipe Data یا Factory Reset را انتخاب کنید و سپس با فشردن دکمه پاور انتخاب این دکمه را تایید نمایید.

با استفاده از دکمه تنظیم کم صدا گزینه Yes – Delete All User Data را انتخاب نموده و سپس دکمه پاور را بفشارید. صبر کنید تا فرآیند ریست به پایان برسد. سپس به کاربر پیامی مبنی بر راه‌اندازی مجدد گوشی با عنوان Reboot System now نمایان می‌شود،‌ در این حالت دکمه پاور را برای ادامه کار بفشارید.

این کار را در حالت روشن بودن گوشی نیز می‌توان انجام داد، برای انجام آن باید وارد منوی Settings شده و وارد گزینه Backup & Reset Device شده و قسمت Erase Everything را انتخاب کنید.

پا‌ک‌ کردن تمامی اطلاعات پارتیشن کَش

زمانی که گوشی کاملاً خاموش است، دکمه تنظیم صدای بلند به همراه دکمه بیکسبی و دکمه پاور به صورت همزمان نگه‌ دارید.

پس از اینکه گوشی روشن شد و لوگوی سامسونگ را مشاهده کردید دکمه پاور را رها کنید اما همچنان دکمه تنظیم صدای بلند و هوم را به صورت همزمان نگه دارید. در این حالت زمانی که منوی ریکاوری اندروید ظاهر شد تمامی دکمه‌ها را رها کنید.

با استفاده از دکمه تنظیم صدای کم گوشی گزینه Wipe Cache Partition را انتخاب کرده و سپس دکمه پاور را برای تایید این فرآیند فشار دهید. پس از مشاهده منوی گزینه Reboot System Now را برای راه‌اندازی مجدد گوشی انتخاب کنید.

بوت کردن گوشی در حالت Safe

زمانی که گوشی کاملاً خاموش است، آن را روشن کرده و دکمه تنظیم صدای کم گوشی را نگه دارد تا زمانی که منوی Sare Mode نمایان شود. در این حالت بر روی گزینه Safe Mode ضرب انگشت کنید تا گوشی در حالت Safe Mode راه‌‌اندازی شود.

همان‌گونه حتماً‌ متوجه شدید سعی کردیم راه‌کارهای جامعی برای مشکلاتی که ممکن است بعضی از کاربران گلکسی نوت 8 با آن‌ها روبرو شوند ارائه کنیم، در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم راه‌کارهای دیگری را سراغ دارید در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:
37 نظر برای این مطلب
  1. Siso می‌گوید

    من که از بهمن ۹۶ این گوشی رو خریدم اول ازش بدم میومد، ولی الان میتونم بگم عاشقشم، خیلی قویه، برا هر چیزی ک فک کنی یه راه راحتتر داره، ولی از دیروز میگه پورت شارژر رو چک کنید رطوبت داره، در حالی ک اصلا رطوبت نداره، و همین باعث میشه نتونم گوشی رو شارژ کنم و واقعا رو اعصابه، چی کنم

  2. احسان می‌گوید

    حدودا ۶ماهه خریدم این گوشی رو. مشکل دانلود فایل داره. وقتی آهنگ یا هر فایل دیگری رو دانلود میکنم از رو حافظه اش میپره!!مجبورم دوباره دانلود کنم. کسی این مشکل رو داره؟؟؟

  3. احسان می‌گوید

    سلام. جدیدا بعد ۱۰ ماه استفاده مشکل سایه روی صفحه یا burn in پیدا کرده. راهکارش چیه؟آیا با نرم افزار قابل حله و چه نرم افزاری؟و یا باید ال سی دی را عوض کنم؟

  4. Federal می‌گوید

    سلام. من اسفندماه این گوشیو گرفتم. تقریبا قویترین گوشیه بازاره. ولی بعد از آخرین آپدیتش دیگه فلش یا هارد که به گوشی وصل میکنم رو بالا نمیاره! کسی راه حلی نداره؟

  5. فرزاد می‌گوید

    سلام
    گوشی من از حالت ذخیره بیشتر نیرو خارج نمی شود .
    چه راهکاری برای غیر فعال کردن حالت pawer saving
    وجود دارد ؟؟؟
    ممنون

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خطایی میده؟ وارد بخش تنظیمات باتری که بشید میشه به راحتی غیرفعالش کرد

  6. Reza می‌گوید

    سلام. اگر گوشیون کیف ، قاب یا گلس داره بردارید و دوباره امتحان کنید. من هم مشکلی شبیع به مورد شما داشتم که اس پن در گوشه سمت چپ پایین کار نمیکرد، مشکل از کیف گوشی بود

  7. محمد س می‌گوید

    سلام من عید این گوشیو خریدم و میتونم بدون شک بگم بهترین گوشی بازاره هنوزم ک هنوزه من واقعا لذت میبرم از کار کردن با این گوشی مخصوصا بعد از اپدیت های سامسونگ مشکلاتش برطرف شد کاملا و الان دیگه مشکلی نداره خداراشکر

  8. محسن می‌گوید

    من گوشی نوت 8 دارم هنگ کرده ریستم میکنم خوب نمیشه یه صدا تق تق از بلندگوش میاد

  9. کامیاب می‌گوید

    سلام من چهار ماهه این گوشی دارم و فوق العاده ازش راضی ام قابل توجه دوستانی که توی استفاده از گوشی به مشکل برمیخورن باید بگم که برای دانلوود برنامه ها از بازار و یا برنامه های نامعتبر دانلوود نکنید . فقط گوگل پلی استفاده کنید که بی شک خیالتون راحت تره و اینکه گاهی برنامه هایی که نصب میکنید حاوی آگهی هستن که وقتی میخوایید دانلوود کنید نوشته و مشخص میشه . بیشتر اون آگهی ها باعث عملکرد کند و سنگین برنامه ها میشه چون در حین کار با گوشی مدام تبلیغ و آگهی میده و چون توی اجرای برنامه ها وقفه ایجاد میکنه باعث مشکل لحظه ای میشه و این کلافه کنندس و ممکنه برنامه های درحال اجراتون error بده و بسته بشه .

  10. علی می‌گوید

    سلام محضر دوستان گرامی.من این گوشی رو۷ماهی هست خریدم خوشبختانه از عملکردش راضیم فقط یه مشکل کوچولو داره درحین پخش کلیپ صوتی یا تصویری مرتب stopمیخوره ومجبورم دوبارهplayبزنم تا دوباره بخونه.لطفا اگر کسی اطلاعاتی دراین خصوص داره راهنماییم کنه.سپاس فراوان

  11. امیر می‌گوید

    گوشی من در اینستاگرام کمی کند تر عمل میکند
    راه حل چیست

  12. Ronaeem می‌گوید

    خسته نباشید یک هفته است گوشی نوت ۸ گرفتم … خدایی همه چیزش عالیه .. چند تا سوال داشتم‌ممنون میشم جواب بدید .

    باطری کمی داغ میکنه مخصوصا زمانی‌ نور صفحه زیادِ!
    با کلید پاور و پایین صدا میخوام اسکرین شات بگیرم گیر میکنه زیاد !
    و از وقتی گرفتم تا حالا ۳ بار گوشی خود به خود خاموش روشن میشه و ارور میاد که میگه شارژر رطوبت داره و پورت یو اس بی رو چک کنید !… چند دفعه چک کردم اصلا رطوبتی نداره !

    ممنون میشم اگه اطلاعی در این باره دارید کمک کنید .

    1. مریم می‌گوید

      سلام شما مشکل گوشیتون رفع شد؟ چون گوشی منم همین مشکل رو داره

  13. فاطمه می‌گوید

    سلام من این گوشی رو یه هفته اس دارم خیلی خوبه فقط یه کوچولو گاهی هنگ میکنه و باطریش هم زیاد خوب نیس یه سوال داشتم من اینو بروزرسانی کردم بعدش اون اپلیکشن هایی مثل live messageو اسکرین و….که گوشه صفحه موبایل بود دیگه نیس چطوری میشه اونا رو اوردمجددا

  14. محسن می‌گوید

    امروز نزدیک به چهار میلیون تومن دادم واسه گوشی نوت۸ سامسونگ. در حین خرید فرصت تست کردن تمامی جزئیات را نداشتم. بعد از چند ساعت متوجه شدم تاچ قسمت پایین سمت راست گوشی ضعیف است و در حین تایپ به روح آدم سوهان میکشه و اعصابم خرد است. دقیقا نمیدانم چیکار کنم… اینجا هم که کسی سوال میپرسه جوابشو نمیدن…☹

    1. محسن صحافی می‌گوید

      دوست عزیز مشکل شما نرم افزاری نیست که بخواد کسی بهتون راه حل بده. یک بار ریست فکتوری کنید اگر درست نشد به احتمال فراوان مشکل سخت افزاری هست و بهتره ببرید نمایندگی برای گارانتی که به نظرم منطقی ترین راه هست. ضمنا اگر محافظ صفحه نمایش استفاده کردید ممکنه مشکل از اون هم باشه

    2. Reza می‌گوید

      سلام. اگر گوشیون کیف ، قاب یا گلس داره بردارید و دوباره امتحان کنید

    3. افضلی می‌گوید

      سلام دوست عزیز .این مشکل بخاطر کیف گوشی شما میباشد دلیلشم اینه یه آهن ربا داخل کیف تعبیه شده که زمانی درب کیف رو باز میکنید به قسمت پشتی کیف بچسبه. وهمین اهن ربا باعث میشه که اون قسمت از صفحه گوشی قلم کار نکنه.شما گوشی رو از کیف در بیار وبعد تست کن .اگرم بخاطر گلس باشه نباید تو اون قسمت لمس دستی وقلم با هم کار بکنن .

  15. سعید می‌گوید

    مشکل تاچ دارم . وقتی گوشی رو می زارم رو سطح تاچش خیلیییی بد کار میکنه . و از همه بدتر اینکه نوار وضعیت بالا خیلی بدددددد میاد پایین . حالمو گرفته

  16. مهدی می‌گوید

    سلام
    دوستان یه سوال
    متن هارو برای من ترجمه نمیکنه و میگه خطای سرور
    مشکل از کجاست>؟

    1. Hosein می‌گوید

      از مشکلات تحریم بی‌سبب واسه ایرانه با vpn درست می شه.

  17. افشین می‌گوید

    باسلام،من چندروزه نوت۸ روخریداری کردم وقتی برنامه ویز وبعضی ازبرنامه هارو که میخوای بازکنی صفحه کلا سیاه میشه چه باید کرد دوستان.

  18. Jamshi می‌گوید

    سلام دوستان گوشی من مشکلاتی نداشت ولی تا چند روز قبل که فیلتر شکن سایفون رو نصب کردم رو گوشی باز نشد و خطایی تحت عنوان گزارش از طریق حساب جمیل داد منم یه پیغام اونجا گذاشتم و تمام از اون به بعد دیگه جی میل باز نمیشه اجازه دسترسی به تنظیمات و یا فرستادن پیام و کارهای دیگه رو ندارم لطفا اگه کسی اطلاعات در این رابطه داره راهنماییم کنه ممنوون سپاس از شما …

  19. میلاد می‌گوید

    من ی مشکل پیدا کردم اونم رمز صفحه نمایشش خود به خود میره رو اسلاید باید چیکار کنم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اگر smart lock رو فعال کردید غیرفعالش کنید

  20. ممد می‌گوید

    حتی یک صدم درصدم تشخیص اسکنر چشمش مشکل نداره به دوربین نگاه میکنین باز نمیکنه به اون مادون قرمز رنگ یه لحظه نگا کنین اوکی هست حتی تو تاریکترین مکان

  21. داود می‌گوید

    سلام بایستی فیلتر شکن روشن کنی

  22. Zahra می‌گوید

    من این گوشی رو خریدم

    ولی مترجم ترنسلیتش که با قلمه کار نمیکنه
    ؟؟

    1. امین می‌گوید

      با فیلترشکن درست میشه

  23. Elik می‌گوید

    سلام
    من این گوشی رو خریداری کردم حالا هرکار میکنن نمیتونم ایستاگرام نصب کنم😑چکار کنم؟

  24. Eli می‌گوید

    سلام
    من این گوشی رو خریداری کردم حالا هرکار میکنن نمیتونم ایستاگرام نصب کنم😑چکار کنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      با گفتن نمی‌تونم نمیشه راهنمایی کرد.. الان خود برنامه رو نمی‌تونید نصب کنید یا وارد اکانت نمی‌تونید بشید؟ چه پیامی براتون میاد؟ بدون دانستن اینها نمیشه راهنمایی کرد

      1. goli می‌گوید

        سلام .
        من هم امکان نصب هیچ برنامه ای رو ندارم.
        فایل apk اینستاگرام رو دانلود کردم ولی بعد از اینکه دکمه install رو می زنم هیچ اتفاقی نمی افته…
        😑

  25. Ali می‌گوید

    Direction lock کردم گوشیم بدون قفل باز میشه چکار کنم؟

  26. مهدی می‌گوید

    وای با این همه مشکل دیگه کسی رغبت خرید این گوشی را نداره.حداقل من که چنین حسی دارم.

    1. روشنک می‌گوید

      پدر من این گوشی رو داره و فوق العادس و هیچ مشکلی نه در بلوتوث داره نه اینترنت و کلا عالیه دوربینش فوق العادست و کاربرد های زیادی داره من پیشنهاد می کنم نظرات بیشتری رو در موردش بخونین….

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.