اپ‌نت: ساخت آسان موزیک ویدئو با Music Video Maker – TapSlide

اگر دوست دارید در گوشی خود با ترکیب چند تصویر یا ویدئو یک موزیک ویدئوی ساده و حرفه‌ای بسازید Music Video Maker – TapSlide اپلیکیشن مناسبی برای شماست.

0

حتما تاکنون در فضای مجازی با ویدئوهای جذابی که هرشخص به صورت کاملا ویژه و اختصاصی برای خودش ساخته است مواجه شده‌اید. شما به سادگی و تنها با نصب اپ Music Video Maker – TapSlide می‌توانید با استفاده از تصاویر دلخواهتان ویدئوهای اختصاصی ساخته و بر روی آن‌ها موسیقی موردعلاقه خود را قرار دهید. این اپ درون خود یک سری آهنگ نیز به صورت پیش‌فرض قرار داده است اما شما می‌توانید از آرشیو خودتان موسیقی دلخواهتان را انتخاب نمایید. البته بعد از ذخیره ویدئو نیز امکان ویرایش مجدد آن را خواهید داشت.

بعد از انتخاب تصاویر برای نمایش به صورت اسلایدشو می‌توانید با انواع فونت‌ها و رنگ‌ها بر روی آن متون موردنظرتان را نوشته و از انواع فیلترهای تصویری برای جلوه‌بخشی بیشتر به آن‌ها استفاده نمایید. این تصاویر را می‌توانید از گالری شخصی خودتان نیز انتخاب نمایید. از قابلیت‌های دیگر این اپ امکان بزرگنمایی تصاویر بوده و نیز امکان حذف واترمارک اپ از روی ویدئوها. هرگاه در میانه عملیات ساخت ویدئو تمایل به متوقف کردن آن داشتید می‌توانید نتیجه را تا همان جایی که کار کردید ذخیره نموده و در فرصتی دیگر بقیه کارها را روی آن انجام دهید. در نهایت فایل نهایی را ذخیره کرده و یا با دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.